زیدان: هازارد مقابل الچه بازی خواهد نمود، یک سال سخت و طولانی دیگر را در پیش داریم

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی تیم رئال مادرید تیمش را آماده ملاقات چهارشنبه ش مقابل الچه می نماید که این بازی از ساعت 23:59 در استادیوم مارتینز والرو برگزار خواهد شد.

زیدان: هازارد مقابل الچه بازی خواهد نمود، یک سال سخت و طولانی دیگر را در پیش داریم

به گزارش خبرنگاران، زین الدین زیدان بعد از چند روز تعطیلی و استراحت، بار دیگر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از یک مسابقه لالیگایی حضور پیدا کرد. به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، سرمربی فرانسوی در صحبت های پیش از بازی گفت:

تیم در فرم خوبی است و مسروریم که بعد از چند روز استراحت دوباره به میادین بازخواهیم گشت. این آخرین بازی سال است و ما می خواهیم فرایند اخیر خود را در زمینی سخت و مقابل تیمی که تازه به لالیگا صعود نموده و خیلی خوب هم کار می نماید، ادامه دهیم. قطعاً آسان نخواهد بود و ما باید به سخت کوشی ادامه دهیم. باید به مدت 90 دقیقه توانایی های خود را نشان دهیم. الچه تیم خوبی است که فوتبال فوق العاده ای ارائه می نماید. آنها در خانه حریف سختی خواهند بود و بازی راحتی نخواهیم داشت. باید عملکرد خوبی ارائه کنیم و اگر می خواهیم امتیاز کسب کنیم باید در بهترین فرم خود باشیم. باید به عنوان یک تیم خوب کار کنیم.

ادن هازارد

فردا ادن آماده خواهد بود و دوست داریم که دقایقی بازی کند. در بازی قبلی تصمیم گرفتیم که بازی نکند اما فردا می خواهیم بازی کند چون مدتی است که در کنار تیم بوده و می خواهیم از مزایای بازی او استفاده کنیم.

ترکیب تیم

همه بازیکنان خوب تمرین می نمایند و این خبر فوق العاده ای برای یک مربی است. آنها بسیار حرفه ای و منظم هستند. همگی آماده هستند و شانس بازی خود را پیدا خواهند کرد. تیم در فرم خوبی است و سعی می کنیم این آمادگی را حفظ کنیم. من به همه بازیکنانم باور دارم و نمی توانم اتفاقات بیرونی را کنترل کنم. همه آنها بسیار متمرکز هستند و به شکلی درخشان تمرین می نمایند. این مهم ترین چیز است.

من سرمربی تیم هستم و همراه با کادر فنی ام ترکیب تیم را انتخاب می کنیم. بازیکنان دخالتی در این موضوع ندارند، و فقط می خواهند در بازی ها پیروز شوند. وقتی هر سه روز یکبار بازی می کنیم ریسک مصدومیت وجود دارد و مثل هر تیم دیگری چند مصدوم داشته ایم. ما بهترین و حرفه ای ترین ها را اینجا داریم و با هدایت های آنها پیش می رویم. هیچوقت این ریسک را نمی کنیم تا آسیب بیشتری به بازیکن وارد گردد اما باتوجه به تعداد بالای بازی ها این تهدید همیشه وجود دارد. از نقطه نظر جسمانی در شرایط خوبی قرار داریم.

خصوصیات زیدان به عنوان سرمربی

من عاشق فوتبال هستم. به مدت 18 سال بازی نموده ام و حالا مربی هستم و روی کار مورد علاقه ام تمرکز نموده ام.

تمدید قرارداد بازیکنان

من بهترین بازیکنان را اینجا در اختیار دارم و می خواهم مسائل سریع تر حل شوند چون این به نفع همه است.

شرایط مارسلو و ایسکو

ناراحتی آنها را وقتی که بازی نمی نمایند درک می کنم چون آنها فوتبالیست هستند، و درست مثل سایر بازیکنان می خواهند بازی نمایند. هر دوی آنها کارهای زیادی اینجا انجام داده اند و شرایط سختی است اما این بدترین بخش کار یک سرمربی است. این وظیفه من است و تا آخرین روز هم تغییر نخواهد کرد. دوره سختی است.

ارزیابی ها از این فصل

مسرور و قدردانیم که دوباره می توانیم فوتبال بازی کنیم چون افرادی هستند که به واسطه این ویروس روزهای وحشتناکی را سپری می نمایند. خیلی به آنها فکر می کنم و امیدوارم که این موضوع تنها خاطره ای بد باشد و همه چیز به زودی بهتر گردد. در سطح ورزشی هم سعی می کنیم بهترین عملکرد خود را ارائه کنیم. یک سال سخت و طولانی دیگر در پیش داریم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1556

به "زیدان: هازارد مقابل الچه بازی خواهد نمود، یک سال سخت و طولانی دیگر را در پیش داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: هازارد مقابل الچه بازی خواهد نمود، یک سال سخت و طولانی دیگر را در پیش داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید