سام درخشانی: تولد در کانادا را به فرزندم هدیه دادم

به گزارش تور بالی اندونزی، سام درخشانی با حضور در برنامه من و شما درباره اینکه آیا بازیگر پولسازی هست یا نه؟ گفت: چند فیلم اخیر نشان می دهد که این رخ داده است. فیلم تگزاس به نمایش خانگی آمده بود که در کمال تعجب همچنان روی پرده داشت در شهری مثل اصفهان می فروخت.

سام درخشانی: تولد در کانادا را به فرزندم هدیه دادم

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

کما اینکه من فکر می کنم اغلب اوقات، این فیلم خوب است که می فروشد نه بازیگر؛ مثلا اگر در آینه بغل من را می گذاشتند، اگر گلزار می توانست دو - سه میلیارد سهم فروشش باشد خب من هم یک میلیارد می توانم.

او در ادامه به پیشنهادهای اجرایی که داشته اشاره نمود و درباره اجرای همکارانش گفت: آغاز رضا گلزار اصلا خوب نبود اما رفته رفته خیلی کارش بهتر شد، پژمان (بازغی) هم اولش خوب نبود اما تازگی که کودک شو را دیدم خیلی خوب و پخته شده بود. حمید گودرزی هم به نظرم چارچوبش تعیین نیست، گاهی از چارچوب خارج می گردد و گاهی نه. درکل چیزی که این برنامه ها را پیش می برد فقط ستاره است.

درخشانی با بیان این نکته که نقش نوید محمدزاده را در ابد و یک روز خیلی دوست دارد، اظهار کرد:حاضرم برای نقش های خوب هرکاری می توانم بکنم، چراکه عاشق نقش های سخت هستم و پیش از این هم در برخی از نقش ها این تجربه را داشته ام.

او از حواشی حضور نداشتنش در نمایش شب کاری شرح داد: می خواستند ما را کاملا فقیرانه به آن سفر ببرند. نه هتل داشتیم و نه شام و ناهار و باید با اسپانسر این طرف و آن طرف می رفتیم و یک خانه گرفته بودند که همه بازیگران آنجا باشند. همسر من به من اجازه نمی داد و راضی نبود که من به عنوان یک مرد متاهل با بازیگران دیگر در یک خانه باشم. آن نمایش آنطور که شنیدم با شکست روبرو شد.

این بازیگر در باره اینکه چرا تمایل داشته است فرزندش را در کانادا به جهان بیاورد، بیان نمود: من اقامت کانادا را دارم و خواستم یک هدیه ارزشمند را با تولد فرزندم به او بدهم؛ برای او این یک امکان است که می تواند بعدها از آن استفاده بکند یا نکند. این به آن معنا نیست که من ایران را دوست ندارم چون من عاشق کشورم هستم و وقتی می بینم یک زن انگلیسی از کشور من مستند می سازد به پهنای صورتم اشک می ریزم که چرا ما قدر کشورمان را نمی دانیم.

من و شما به تهیه کنندگی هادی قندی، اجرای آرش ظلی پور و سردبیری جهان خمامی آدینه ها به صورت زنده ساعت 13 از شبکه شما به صورت زنده پخش می گردد و سام در خشانی شامگاه گذشته مهمان این برنامه بود.

منبع: انتخاب
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 542

به "سام درخشانی: تولد در کانادا را به فرزندم هدیه دادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سام درخشانی: تولد در کانادا را به فرزندم هدیه دادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید