سروش رفیعی با 326 دقیقه بازی: برانکو از کدم ستاره حرف می زند؟

به گزارش تور بالی اندونزی، بازگشت سروش رفیعی جز آنکه سد راهی باشد مقابل جوان های تازه ساخته شده پرسپولیس به نظر می رسد نتیجه دیگری برای پرسپولیس و برانکو نخواهد داشت. آمار رفیعی درفولاد گویای واقعیت ها است.

سروش رفیعی با 326 دقیقه بازی: برانکو از کدم ستاره حرف می زند؟

بازگشت سروش خبرتلخ برای جوان های پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران ، مهدی ترابی، مهدی شیری و سروش رفیعی 3 بازیکنی هستند که درنیم فصل باید از تیم های خود جدا شوند ودرنیم فصل دوم برای پرسپولیس بازی نمایند. از میان این 3 بازیکن تنها مهدی ترابی عملکرد قابل دفاعی درسایپا داشته است. مهدی شیری و سروش رفیعی اما بازیکنان آن چنان درخشانی درترکیب پیکان و فولاد نبوده اند. گرچه شاید بازی های نصفه و نیمه شیری درپیکان و یک گلی که او تا کنون به ثمررسانده نیز قدری قابل دفاع باشد اما درباره سروش رفیعی چه می توان گفت؟ آیا به واقع برانکو تصورمی کند ستاره ای به ترکیب تیمش اضافه می شود؟

سروش رفیعی درسال های اخیر سیرنزولی چشمگیری داشته است. او پس ازاینکه پرسپولیس را درسال 96 به مقصد تیم الخور قطر ترک کرد نمایش آن چنان خیره نماینده ای درتیم قطری نداشت به طوری که کی روش را هم نتوانست متقاعد به دعوت دوباره کند وخیلی زود جایگاهش درتیم ملی را هم از کف داد. بازگشت سروش از فوتبال قطر خود موید کاهش میزبان توانمندی های این بازیکن بود. هافبک-مهاجمی که بعید است درنیم فصل دوم دست برانکو را بگیرد و به بازیکنی قابل اتکا درترکیب سرخ ها بدل شود.

رفیعی از مجموع 1440دقیقه ای که تیم فولاد درنیم فصل لیگ هجدهم(با احتساب بازی های جام حذفی) گذرانده تنها 326دقیقه درترکیب این تیم بوده است و مجموعا 114دقیقه بازی را از دست داده است. رفیعی در این ایام که قرضی ازپرسپولیس به فولاد رفته بود تنها یک بازی 90دقیقه ای درترکیب فولاد دوام آورد که آن هم مقابل تیم نه چندان مطرح نساجی بود. سروش درغالب بازی های تیمش اما به دلایل فنی و مصدومیت غایب بود تا درآستانه بازگشت به پرسپولیس این پرسش بزرگ را به وجود آورد که آیا به واقع او بازمی شود تا باری از روی دوش پرسپولیس بردارد یا اینکه می آید تا جا را برای جوان هایی که حالا برای پرسپولیس بدل به بازیکنی برای فردای این تیم شده اند را تنگ کند؟! -

برانکو با عنصر با تجربگی اش نیز همواره در مصاحبه های خود از بازگشت این بازیکنان به نیکی یاد نموده است اما بعید است که لااقل از میان 3 بازیکن قرضی سرخ ها که قرار است درنیم فصل دوباره به پرسپولیس ملحق شوند، سروش رفیعی بتواند کارایی کافی درترکیب سرخ ها را داشته باشد. رفیعی حتی با وجود قراردادی که با فولاد داشته اخلاق را هم زیر پا گذاشته و گاها در اردوی پرسپولیس هم ظاهر شده است و به نظر می رسد بیشترین لطمه را از این انتقال اجباری-قرضی را باشگاه فولاد خوزستان متحمل شد که با بازیکنی همچون سروش رفیعی قرارداد منعقد کرد و هیچ بهره ای از این بازیکن نبرد.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 151

به "سروش رفیعی با 326 دقیقه بازی: برانکو از کدم ستاره حرف می زند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سروش رفیعی با 326 دقیقه بازی: برانکو از کدم ستاره حرف می زند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید