ویزای آمریکا: سکوت آوا برنده جایزه برترین فیلم بخش بین الملل در جشنواره هالیدی آمریکا شد

به گزارش تور بالی اندونزی، فیلم کوتاه سکوت آوا تازه ترین ساخته غلامرضا نعمت پور، فیلمساز شاخص لرستانی، پیروز به کسب جایزه برترین فیلم بین الملل در جشنواره هالیدی لس آنجلس آمریکا شد.

ویزای آمریکا: سکوت آوا برنده جایزه برترین فیلم بخش بین الملل در جشنواره هالیدی آمریکا شد

اگر علاقمند به دریافت خدمات انواع ویزای آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار ، به گفته مدیر جشنواره، این رویداد بین المللی فیلم که به منظور حمایت و ترویج تنوع فرهنگی تاسیس شده است، در پی دنیای است که در آن روشنگری، پذیرش و سخاوت حاکم باشد، فیلم سکوت آوا بخشی اساسی از فرایند گردهم آوردن مردم برای تأثیر مثبت در سراسر دنیا بود.

بنا بر این گزارش جشنواره بین المللی فیلم هالیدی به وسیله هنر قصه گویی تصویری در فیلم مستقل و سینمای دیجیتال از تنوع فرهنگی پشتیبانی و ترویج می نماید.

سکوت آوا از تولیدات انجمن سینمای جوانان دفتر خرم آباد است که مهشید دالوند، امیر مسعود مسعودی، مرتضی فلاحی، ایلیا و اهورا درگاهی، حمیدرضا حافظی، سید طا ها نجفی نژاد، حسن احمدوند، فائزه خوانساری و پیمان کرمزاده در آن به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم تا به امروز در چندین جشنواره متعدد دنیای حائز رتبه های برتر شده است.

ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1912

به "ویزای آمریکا: سکوت آوا برنده جایزه برترین فیلم بخش بین الملل در جشنواره هالیدی آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای آمریکا: سکوت آوا برنده جایزه برترین فیلم بخش بین الملل در جشنواره هالیدی آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید