هنرنمایی بوگاتی بولاید در بریتانیا، غرش هیولای 4 میلیون دلاری، عکس

به گزارش تور بالی اندونزی، بوگاتی این هفته، بولاید، هایپرکار تازه خود را به جشنواره سرعت گودوود آورد تا عملکرد باورنکردنی خود را در مسیر 1.8 کیلومتری به نمایش بگذارد.این خودروی مسابقه ای که انتظار می رود در اوایل سال آینده عرضه گردد، یک ماه پس از آزمایش در لمانز، اولین نمایش عمومی خود را در بریتانیا رقم زد.

هنرنمایی بوگاتی بولاید در بریتانیا، غرش هیولای 4 میلیون دلاری، عکس

امیرمسعود عابدین: بوگاتی بولاید به وسیله اندی والاس، برنده مسابقات 24 ساعته دیتونا، 12 ساعته سبرینگ و 24 ساعته لمانز، معروف به تاج سه گانه مسابقات استقامتی، راهنمایی شده است.

والاس پس از اتمام اولین اجرای خود در گودوود گفت: راندن این بوگاتی بسیار متمرکز و الهام گرفته از موتوراسپرت، در فستیوال گودوود، در جاده ای که نزدیک به تماشاگران است، یک تجربه بسیار خاص و منحصر به فرد است.

بوگاتی نسخه تولیدی خود از بولاید را در ماه آوریل معرفی کرد.این هایپرکار در حال اجرا تست های نهایی قبل از عرضه در سال آینده است.علاوه بر دورهای آزمایشی در لمان، بولاید در حال آزمایش در پایگاه هوایی مشاهده شد که می تواند خشم 1577 اسب بخاری موتور 16 سیلندر 8.0 لیتری خود را به طور کامل آزاد کند.

بیشتر بخوانید:

لذت رانندگی با بوگاتی شیرون اسپرت در جاده های کوهستانی سوئیس/شاهکاری که همچنان قدرتمند است/عکس

نسخه ویژه پینین فارینا باتیستا معرفی گردید/ عکس

Bolide از بدنه فیبر کربنی ویژه ای استفاده می نماید و وزن آن تنها 1450 کیلوگرم است که حدود 550 کیلوگرم سبک تر از بوگاتی شیرون ساخته شده است.وزن سبک تر، همراه با قدرت هیولایی موتور W16، به بولاید نسبت وزن به قدرت کمتر از 1 کیلوگرم بر اسب بخار می دهد.

تنها 40 دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد که قیمت هر کدام 4 میلیون یورو یا معادل 4.3 میلیون دلار آمریکا است.جمعیت حاضر در گودوود می توانند در تمام هفته از بولاید لذت ببرند، زیرا پیست را با غرش باورنکردنی موتور خود پاره می نماید.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 تیر 1402 بروزرسانی: 27 تیر 1402 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2413

به "هنرنمایی بوگاتی بولاید در بریتانیا، غرش هیولای 4 میلیون دلاری، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرنمایی بوگاتی بولاید در بریتانیا، غرش هیولای 4 میلیون دلاری، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید