عدم حضور وزرای صمت و اقتصاد موجب بلاتکلیفی هفت تپه

به گزارش تور بالی اندونزی، نماینده مردم شوش در مجلس در توییتی گفت: عدم حضور غیر قابل پذیرش وزرای اقتصاد و صمت در جلسه امروز با موضوع واگذاری مالکیت شرکت نیشکر هفت تپه که برگزار شده بود موجب تعویق در تعیین تکلیف مالکیت شرکت شد.

عدم حضور وزرای صمت و اقتصاد موجب بلاتکلیفی هفت تپه

گروه استان ها خبرنگاران؛ مدتی پیش و درست بعد از ابلاغ حکم پر ماجرای خلع ید مالک شرکت هفت تپه، محمد کعب عمیر؛ نماینده مردم شهرستان های شوش و کرخه گفت: خبر خوش برای کارگران هفت تپه. بنابر پیگیری های اجرا شده، حداکثر تا هفته آینده هیئت مدیره نو شرکت معرفی خواهند شد و مدیریت شرکت به وزارت اقتصاد (بانک ملی و صادرات) واگذار خواهد شد. امیدوارم هفت تپه به روزهای خوب گذشته برگردد و موانع موجود بر سر راه فراوری این شرکت برداشته گردد.

این توییت در اصل این به این موضوع اشاره داشت که شرکت هفت تپه که همچون باقی شرکت های خلع ید شده باید به یک شرکت مادر واگذار گردد، به جای شرکت ایدرو که سابقه خوبی هم دراداره شرکت هپکو ندارد، به شرکت شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی(هفت طرح) که در اصل متعلق به بانک صادرات و ملی است واگذار گردد.

اما مدتی بعد و درست زمانی که در مجلس جلسه ای برای مشخص تکلیف شدن شرایط شرکت هفت تپه با حضور وزرای صمت و اقتصاد ترتیب داده شده بود این دو وزیر حضور نداشتند و محمد کعب عمیر در توییتی از عدم حضور این دو وزیر گلایه کرد و گفت:

عدم حضور غیر قابل پذیرش وزرای اقتصاد و صمت در جلسه امروز با موضوع واگذاری مالکیت شرکت نیشکر هفت تپه که برگزار شده بود موجب تعویق در مشخص تکلیف مالکیت شرکت شده است و به نوعی دهن کجی به مجلس انقلابی بود. آیا موضوع مهمتری پیش آمده که از هفت تپه فوری تر و حساس تر بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1946

به "عدم حضور وزرای صمت و اقتصاد موجب بلاتکلیفی هفت تپه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم حضور وزرای صمت و اقتصاد موجب بلاتکلیفی هفت تپه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید