علیرضا قربانی ساعت21 امشب به میدان آزادی می رود

به گزارش تور بالی اندونزی، تهران (پانا) - علیرضا قربانی، خواننده موسیقی ایرانی به مناسبت نوروز شنبه و یکشنبه (30اسفند1399 و یکم فروردین 1400) کنسرت آنلاین با من بخوان را در میدان آزادی اجرا می نماید.

علیرضا قربانی ساعت21 امشب به میدان آزادی می رود

علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی به مناسبت نوروز شنبه و یکشنبه (30اسفند1399 و یکم فروردین 1400) کنسرت آنلاین با من بخوان را در میدان آزادی اجرا می نماید.

کنسرت آنلاین با من بخوان به آهنگسازی حسام ناصری با همراهی گروهی از نوازندگان سازهای ایرانی و کلاسیک و گروه کُر اجرا می گردد.

علیرضا قربانی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

باعث افتخار است که سرانجام سال سخت 1399 و آغاز بهار امیدبخش 1400 را در کنار هم جشن بگیریم. اکنون که فرصت ملاقات از نزدیک با شما عزیزان فراهم نیست، این سعادت دست داده تا به صورت آنلاین طی 2 شب در فضای باز میدان آزادی تهران، مجموعه ای از قطعات پروژه با من بخوان را خدمتتان تقدیم کنیم.

قربانی در ادامه بیان نموده؛ در این پروژه برادر عزیزم جناب حسام ناصری به عنوان آهنگساز و تنظیم نماینده و همینطور گروه بزرگی از نوازندگان سازهای ایرانی و کلاسیک و گروه کُر ما را همراهی می نمایند.

این خواننده موسیقی ایرانی اظهارداشته است؛ سپاس ویژه از تیم بزرگی که در اجرای این کنسرت ما را همراهی می نمایند، به ویژه اداره کل فرهنگی شهرداری تهران که این امکان را برای عموم علاقمندان هنر موسیقی بصورت رایگان فراهم کردند.

قربانی در این مطلب بیان نموده است؛ کنسرت آنلاین با من با بخوان را می توانید ساعت 21 شنبه 30 اسفند و یکشنبه یکم فروردین از لایو صفحه اینستاگرام بنده و همینطور تلویزیون اینترنتی تیوا مشاهده بفرمایید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1683

به "علیرضا قربانی ساعت21 امشب به میدان آزادی می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا قربانی ساعت21 امشب به میدان آزادی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید