عوارض جانبی مهاجرت به ایتالیا!

به گزارش تور بالی اندونزی، مهاجرت به ایتالیا

افراد زیادی آرزوی زندگی در کشور شگفت انگیز ایتالیا را دارند. چه کسی می تواند در مقابل این همه عطر و رنگ و طعم و فرهنگ خانواده دوست و غنی ایتالیایی مقاومت کند. تصور این که هر روز به بازار بروید و سبزیجات تازه و مواد اولیه را برای یک غذای ایتالیایی تهیه کنید، ژلاتو اصیل ایتالیایی را در یک عصر تابستانی نوش جان کنید و یا در حال دیدن فوتبال حسابی با دوستان و همسایه ها سر و صدا کنید و خوش بگذرانید، هر فردی که عاشق زندگی باشد را به این کشور می کشاند. اما زندگی در ایتالیا عوارض جانبی دارد! بهتر است قبل از مهاجرت به ایتالیا، از این عوارض باخبر بشوبد. با خبرنگاران همراه باشید.

عوارض جانبی مهاجرت به ایتالیا!

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

واژه چائو را مدام تکرار می کنید

وقتی دارید با تلفن صحبت می کنید بدون این که خودتان متوجه باشید قبل از قطع کردن حداقل 6 بار واژه چائو را به زبان می آورید! واژه چائو در زبان ایتالیایی، هم به عنوان سلام و هم به عنوان خداحافظی کاربرد دارد.

از واژه نهار را خانه مادربزرگ می خوریم می ترسید!

اگر به هر دلیلی مجبور شدید در خانه یک مادر بزرگ ایتالیایی نهار بخورید، بهتر است تا دو روز قبل هیچ غذایی نخورده باشید! در این دورهمی ها جواب نه از سمت شما پذیرفته نیست و باید تا حد مرگ بخورید! مخصوصا اگر مادربزرگ احساس کند که شما کمی لاغر هم هستید. بنابراین شنیدن این جمله برای شما می تواند به کابوس هم تبدیل بگردد.

دیگر پاستا را با مرغ نمی خورید

ممکن است در چند ماه اول اقامتتان به دنبال پاستایی مثل آلفردو با مرغ باشید، اما به زودی به هر توریستی که مشغول خوردن پاستایی غیر از بولونیز (با گوشت چرخ نموده) باشد با غرور نگاه می کنید و با خودتان فکر می کنید بویی از ایتالیایی بودن نبرده است!

زیادی از حرکات دست استفاده می کنید

اگر دقت نموده باشید ایتالیایی ها برای رساندن منظورشان زیادی از حرکات دست استفاده می نمایند. به زودی حتی اگر در حال ایتالیایی صحبت کردن هم نباشد، متوجه می شوید که به این حرکات عادت نموده اید و کاملا مثل یک ایتالیایی با حرکات دست منظورتان را می رسانید.

زیادی به سیستم گوارش اهمیت می دهید

به خوبی از مضرات شنا کردن در فاصله کمتر از سه ساعت بعد از وعده غذایی تان و عوارض خوردن شیر بعد از شام مطلع هستید. متوجه می شوید که بسیار بیشتر از قبل نگران چنین مواردی هستید.

زبان مادری تان ضعیف می گردد

از آنجایی که زبان ایتالیایی به شدت اعتیاد آور است، به زودی متوجه می شوید که اصطلاحات ایتالیایی آنقدر برایتان عادی شده است که نمی توانید بیخیال استفاده از آن ها بشوید. بهتر است هر چند وقت یک بار به کشور خودتان سفر کنید و کمی به زبان مادری تان صحبت کنید.

کمتر به نظر بقیه اهمیت می دهید

در فرهنگ ایتالیایی زل زدن به افراد بی ادبانه نیست. این که به مردم بگویید وزن اضافه کردند یا به نظر خیلی خسته می آیند هم خیلی عادی است. یاد می گیرید که خیلی به نظر دیگران اهمیت ندهید، کارهایی را انجام بدهید که واقعا شما را مسرور می نمایند و خودتان را زیادی جدی نگیرید. به زودی یاد می گیرید با رنگ ها آشتی کنید و با پوشیدن یک کفش زرد رنگ، به سبک ایتالیایی خوشتیپ شوید!

منبع: الی گشت
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 552

به "عوارض جانبی مهاجرت به ایتالیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عوارض جانبی مهاجرت به ایتالیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید