فاز دوم موزه مینودشت در استان گلستان افتتاح شد

به گزارش تور بالی اندونزی، فاز دوم موزه مینودشت، هم زمان با هفته گردشگری با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان افتتاح شد.

فاز دوم موزه مینودشت در استان گلستان افتتاح شد

هم زمان با هفته گردشگری، فاز دوم موزه شهرستان مینودشت با حضور ابراهیم کریمی مدیرکل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، ایرج شفیع پور شهردار مینودشت و جمعی دیگر از مسئولین افتتاح شد.

کریمی در این باره گفت که فاز دوم موزه مینودشت با اعتبار 800 میلیون ریال با راه اندازی بخش های نمایشگاهی معرفی مراسم صله بران، نمد مالی و خانواده قزلباش، بهسازی و تجهیز بخش های اداری و خدماتی موزه، بازپیرایی و تجهیز کلیه بخش های نمایشگاهی موزه به ویترین های استاندارد و سطوح نمایشگاهی لازم و مبلمان موزه، استانداردسازی و تهیه تابلوهای معرفی آثار نمایشگاهی افتتاح شد.

او اضافه نمود که فاز اول این موزه در بهمن ماه سال 1389 با راه اندازی بخش باستان شناسی و بخش ابریشم بافی افتتاح شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در خاتمه بیان نمود:

امید است با بازگشایی این موزه شرایطی فراهم شود تا گروه های فرهنگی، دانشگاهی، دانش آموزان و تشکل های مردم نهاد بتوانند ضمن بازدید از موزه، اطلاعات جامعی از زندگی و فرهنگ اقوام متفاوت در شهرستان و استان بدست آورند.

بنابر این گزارش، این موزه که در خیابان پارک شهرِ شهرستان مینودشت واقع شده، همه روزه بجز ایام تعطیل از ساعت 8 الی 17 پذیرای حضور علاقه مندان است.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2163

به "فاز دوم موزه مینودشت در استان گلستان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز دوم موزه مینودشت در استان گلستان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید