فرصت فوق العاده خرید در مالزی با جشنواره سراسری تخفیف سرانجام سال

به گزارش تور بالی اندونزی، مالزی در جنوب شرق آسیا از کشورهایی است که نرخ بالای رشد مالی و گردشگری داشته است. خرید، غذا، تاریخ و فرهنگ از جاذبه های این کشور هستند. در این گزارش با خبرنگاران همراه باشید تا با این کشور، جشنواره خرید آن و یک پیشنهاد فوق العاده آشنا شوید.

فرصت فوق العاده خرید در مالزی با جشنواره سراسری تخفیف سرانجام سال

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

مالزی از کشورهای جنوب شرق آسیا با پایتخت کوالالامپور است، این کشور زیبا، به دلایل متفاوتی از جمله گردشگری مذهبی، خوراکی، خرید و سوغات، ماه عسل، استراحت با خانواده، طبیعت گردی و هزاران دلیل دیگر، از سراسر جهان میزبان گردشگرانی است که شیفته فرهنگ غنی و تاریخ پرفراز و نشیب این کشور هستند.

بدون بازدید از کوالالامپور، سفر شما به مالزی کامل نمی گردد! کوالالامپور اگرچه گران تر از دیگر شهرهای مالزی است، اما از آنجایی که مخلوطی از فرهنگ های مختلف هندی، چینی، مالایی و غربی است ایجاد ترکیبی منحصر به فرد از غذا، خرید و زندگی شبانه نموده است.

بازدید از مالزی تنها به شهر کوالالامپور محدود نمی گردد و گردشگران به شهرهای دیگری چون لنکاوی که در کنار دلتای رودخانه کیلیم، واقع شده است. لنکاوی فقط یکی از چندین جزیره زیبای مالزی است که محیطی آرام و مفرح برای یک سفر خاطره انگیز خانوادگی فراهم می نماید.

مقصد دیگر گردشگران در بازدید از مالزی، شهر پنانگ است. جزیره پنانگ یکی از نقاط گردشگری اصلی مالزی به حساب می آید. وسعت این جزیره 1،031 کیلومترمربع است و در شمال غربی شبه جزیره مالزی واقع شده است. پنانگ به دلیل غذاهای لذیذ و تفریحات متنوع، یکی از جزایر محبوب گردشگران در مالزی است.

خرید در مالزی

در مالزی که پله های ترقی را زودتر از سایر کشورهای اسلامی طی نموده است، از وسایل و لوازم الکتریکی تا صنایع دستی و پارچه های بومی می توانید گلچینی از سوغات برای آنها که دوستشان دارید هدیه بیاورید.

بازار های کوالالامپور مسلما بهترین مکان برای بازدیدنمایندگانی است که برای اولین بار به این مکان آمده اند است، زیرا فرهنگ اصیل مالزی در بازارها کاملا نمایان است. مجموعه ای پیچیده از محصولات تازه، پوشاک، صنایع دستی، لوازم جانبی و جواهرات که همگی با قیمت هایی مناسب ارایه می شوند. این بازارها برای افرادی که به دنبال زرق وبرق های تبلیغاتی نیستند مناسب است.

در سال 2010، نخست وزیر مالزی، نجیب تون رزاق ایده طرح مالزی متحد (1Malaysia) را طراحی کرد و از کابینه، دولت، آژانس ها و کارمندان دولت دعوت کرد تا با شدت بیشتری بر هماهنگی های قومی، وحدت ملی و نظارت کارآمد تاکید نمایند تا جامعه ای متحد داشته باشند. بعضی از خدمات این طرح شامل کلینیک های مالزی متحد، اینترنت بیسیم عمومی مالزی متحد، ایمیل مالزی متحد، توسعه مالزی متحد، سوپرمارکت های مالزی متحد و حراج های سراسری مالزی متحد است.

خرید در مالزی از فعالیت هایی است که نمی توان در سفر به این کشور، نادیده گرفت. اگر قصد سفر به مالزی برای خرید دارید، بهتر است کوشش کنید تا سفر خود را با حراج سراسری خاتمه سال مالزی متحد هماهنگ کنید که به توضیح زیر برگزار می گردد:

حراج سراسری خاتمه سال مالزی متحد: یکم نوامبر 2016 الی 31 دسامبر 2016 (11 آبان الی 11 دی 1395)

این حراج سراسری خاتمه سال تضمین می نماید که اقلام مورد احتیاج خود را با تا 75٪ تخفیف خریداری کنید. این حراج در تمامی فروشگاه ها، مراکز خرید و دیگر مراکز خرده فروشی در جریان است و محدود به شهر خاصی نیست. پس اگر دوست دارید به پنانگ، لنکاوی، جرج تاون یا هر شهر دیگری به جز کوالالامپور بروید، این حراج را از دست نخواهید داد.

پیشنهاد فوق العاده

شرکت هواپیمایی ایرآسیاتعداد زیادی مسافر را بین ایران و مالزی و جابه جا می نماید. اگر قصد سفر به مالزی را دارید می توانید با پرواز مستقیم تهران-کوالالامپور به این کشور زیبا سفر کنید.

ایرآسیا چند ماهی است در ایران فعال شده و پروازهای منظمی به مقصد کوالالامپور دارد. این شرکت هواپیمایی خدماتی با استاندارد بین المللی را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه ارائه می نماید و از این نظر می تواند یک گزینه عالی برای افرادی باشد که می خواهند به مالزی سفر نمایند.

پیشنهاد ویژه ایرآسیا برای این جشنواره خرید در مالزی با 20 کیلو بار و دو وعده غذایی، تنها یک میلیون و 750 هزار تومان است.

اگر کارت اعتباری بین المللی دارید، احتیاجی نیست به دفتر ایرآسیا مراجعه کنید و به وسیله وب سایت ایرآسیا می توانید اقدام به خرید بلیط کنید.

ایرآسیا ایکس در حال حاضر تقریبا 200 هواپیما دارد. این شرکت فقط از دو مدل هواپیما استفاده می نماید؛ یکی ایرباس 320 است که تقریبا 172 تا از کل هواپیماهای این شرکت از این نوع است و مابقی آنها ایرباس 330 هستند. در سال 57 میلیون مسافر با این 200 هواپیما جابجا می شوند.

همچنین ایرآسیا در امسال، برای هشتمین سال پیاپی به عنوان برترین ایرلاین مالی جهان از سوی Skytrax برگزیده شد.

منبع: کجارو
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 436

به "فرصت فوق العاده خرید در مالزی با جشنواره سراسری تخفیف سرانجام سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت فوق العاده خرید در مالزی با جشنواره سراسری تخفیف سرانجام سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید