فرودگاه های اصلی ویتنام

به گزارش تور بالی اندونزی، فرودگاه های اصلی ویتنام، با هدف تجارت، سرمایه گذاری و برطرف احتیاج حمل و نقل گردشگران صنعت توریسم، گسترش یافتند.

فرودگاه های اصلی ویتنام

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

فرودگاه بین المللی دانانگ از فرودگاه های اصلی ویتنام، سومین فرودگاه بعد از تان سون نهات و نوابه است.

آیا تاکنون به وجود فرودگاه های مدرن، جدید و اهمیت آن در گردشگری فکر کرده اید؟

به عنوان نمونه کشور ویتنام را با جاذبه های فراوان در صنعت توریسم در نظر بگیرید. آنگاه با کمی تأمل متوجه خواهید شد که وجود فرودگاه های اصلی ویتنام، یکی از شاهرگهای اساسی این صنعت است. افزایش تعداد فرودگاه های اصلی ویتنام، گذشته از پیشبرد تجارت، در گردشگری بین المللی نیز مناسب است. در آنالیز فرودگاه های اصلی ویتنام، ما را همراهی نمایید.

فرودگاه بین المللی تان سون نهات (TAN SON NHAT) از فرودگاه های اصلی ویتنام

از فرودگاه های اصلی ویتنام می توانید به فرودگاه تان سون نهات به عنوان بزرگترین آن اشاره کنید. شما قادرید که این فرودگاه از فرودگاه های اصلی ویتنام را که در دهه 1930 ساخته شده، در7 کیلومتری مرکز شهر هوشی مین ببینید. در حال حاضر تردد بیشتر از دو سوم مسافران ورودی و خروجی ویتنام، بوسیله تان سون نهات از فرودگاه های اصلی ویتنام است. ترمینال جدید بین المللی تان سون نهات از فرودگاه های اصلی ویتنام، در سال 2007 افتتاح شد. بنابراین فرودگاه دارای دو ترمینال پرواز های داخلی و ترمینال پروازهای بین المللی می باشد. باید بدانید که ترمینال بین المللی تان سون نهات از فرودگاه های اصلی ویتنام، مطابق با آخرین استانداردهای روز جهان، از تجهیزات کاملی برخوردار است. نظیر 10 تسمه نقاله چمدان، 18 دستگاه آسانسور، 20 پله برقی، 8 عدد رمپ متحرک، دربهای الکترونیک، تجهیزات ایمنی از قبیل دوربین مدار بسته و ... نیز در آن وجود دارد. همچنین فروشگاه های خرده فروشی برای فروش سوغات و هدیه از هنرهای دستی و اجناس محلی ویتنامی آماده ارائه خدمات می باشند. امکانات اینترنت و وای فای رایگان، نقاط سرگرمی نیز در بخش بین المللی این فرودگاه از فرودگاه های اصلی ویتنامی وجود دارد.

همچنین فرودگاه در سال 2017 قابلیت جابجایی 25 میلیون مسافر را پیدا کرد. خوشبختانه در فرودگاه هوشی مین از فرودگاه های اصلی ویتنام، اگر احساس گرسنگی به سراغ شما آمد، نگران نباشید. چندین کافه در داخل فرودگاه برای پذیرایی با یک وعده غذای سبک یا نوشیدن قهوه منتظر شما است. همچنین وجود دستگاه ها آی تی ام و دستگاه چنج ارز نیز، از مزایای فرودگاه می باشد. صبر کنید، انگار ارائه آب رایگان در فرودگاه های اصلی ویتنام، امری مرسوم است. از آنجا که کلیه پروازهای این فرودگاه بدون تأخیر انجام می پذیرد، باید سعی نمایید که به موقع در این فرودگاه، از فرودگاه های اصلی ویتنام حضور پیدا کنید.

فرودگاه بین المللی نوابه (Noi Bai) از فرودگاه های اصلی ویتنام

فرودگاه نوابه از فرودگاه های اصلی ویتنام، در سال 1978 جهت پرواز های نظامی و غیر نظامی افتتاح شد. این فرودگاه در 45 کیلومتری مرکز پایتخت ویتنام یعنی هانوی نهاده شده است. با عنایت به گسترش نیازهای پروازی، ترمینال T2 آن در 25 دسامبر 2014 به مرحله بهره برداری رسید. این فرودگاه از فرودگاه های اصلی ویتنام دارای دو پایانه T1 جهت پرواز ها داخلی و T2 پروازهای بین المللی می باشد. دو ترمینال به فاصله 850 متر از هم قرار دارند و هر دو دارای چهار طبقه می باشند.

طبقات ترمینال داخلی از طبقه یک تا چهار به ترتیب به ورودی مسافر داخلی، خروجی مسافر، دفاتر فرودگاهی و در طبقه چهارم به رستورانها و کافه ها تعلق دارند.

طبقات ترمینال بین المللی، در سه طبقه اول تا سوم به ورود و خروج مسافران بین المللی اختصاص دارد. در طبقه چهارم T2 مرکز VIP نهاده شده است. منطقه ای که شما می توانید به آسودگی در آن استراحت کنید در حالی که عطر گل فضا را اشباع کرده است. همچنین از غذاهای خوش طعم و خوشمزه آسیایی و اروپایی تست کرده و لذت ببرید. انواع مجلات و روزنامه ها نیز در VIP در دسترس شما قراردارد. این فرودگاه از فرودگاه های اصلی ویتنام همچنین در بخش T2 دارای مناطق بازی بچه ها نیز می باشند. در طبقه چهارم T2 دیگر موارد کسب و کار نیز دیده می شود. همچنین شما می توانید از امکانات مدرن و رفاهی این دو ترمینال مانند رستورانها، وای فای و اینترنت رایگان و ... نیز بهره ببرید.

فرودگاه دانانگ (DA NANG Airport) از فرودگاه های اصلی ویتنام

فرودگاه دانانگ از فرودگاه های اصلی ویتنام و سومین فرودگاه بزرگ کشور محسوب می شود. همینطور فرودگاه بین المللی دانانگ در سال 1940 در مسافت 5/2 کیلومتری جنوب غربی مرکز شهر دانانگ، ساخته شد. با رشد صنعت توریسم و فشار مضاعف به فرودگاه های اصلی ویتنام، گسترش فرودگاه بین المللی دانانگ در دستور کار نهاده شد. آنگاه ساخت ترمینال بین المللی دانانگ از فرودگاه های اصلی ویتنام، در سه طبقه و یک زیرزمین تحقق یافت.

ترمینال های فرودگاه دانانگ از فرودگاه های اصلی ویتنام

دانانگ از فرودگاه های اصلی ویتنام دارای دو پایانه مسافربری می باشد. ترمینال T1 جهت پرواز های داخلی است. اما اگر شما قصد پرواز بین المللی را دارید، باید از ترمینالT2 استفاده نمایید. باید بدانید که ترمینال T2 دارای دو ایستگاه ورودی و خروجی کاملاً جداگانه است. جهت راحتی و آسایش شما در فرودگاه دانانگ از فرودگاه های اصلی ویتنام، امکانات رفاهی مهیا می باشد. از جمله این امکانات می توان به خدمات مربوط به سالن Vip، مکانهای مبادله و چنج ارز، استفاده از wifi رایگان و شارژ رایگان تلفن همراه در دانانگ از فرودگاه های اصلی ویتنام اشاره نمود. همچنین اگر احساس گرسنگی و ضعف نمودید، کافی است به کافی شاپ مراجعه کرده و گرسنگی خود را برطرف نمایید. تازه آب نیز به صورت رایگان، در برخی از نقاط فرودگاه ارائه می شود. صبر کنید اگر بخاطر گردشگری وقت تهیه سوغاتی های عالی ویتنام نظیر صنایع دستی محلی، لباس های ابریشمی و ... را نداشتید، از مغازه های فروش هدیه، مبادرت به انجام این کار در دانانگ یکی از فرودگاه های اصلی ویتنام بنمایید. تازه خبر خوب در این است که در سالن خروجی بین المللی T2 مغازه هایی وجود دارد که از حقوق گمرکی نیز معاف هستند. این مغازه ها انواع لوازم آرایشی، سرویس های زیبای طلا و جواهرات و ... را جهت فروش عرضه می کنند.

سخن آخر:

باید بدانید که احتمال ساخت یک ترمینال دیگر یعنی T3 در فرودگاه دانانگ، از فرودگاه های اصلی ویتنام تا سال 2030 وجود دارد. لذا فرودگاه دانانگ آماده جابجایی 18 میلیون نفر مسافر، در سال می شود. شرکت خدمات هوایی و گردشگری خبرنگاران، که همیشه اصل رضایتمندی مشتری را از خدمات اساسی شرکت می داند، از شما دعوت می نماید که با انتخاب خبرنگاران در سفر با تور ویتنام، به تماشای فرودگاه های اصلی ویتنام رفته و خاطرات زیبای سفر را دوام ببخشید.

منبع: گیتاگشت
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 589

به "فرودگاه های اصلی ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه های اصلی ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید