قباد شیوا راهی کانادا شد

به گزارش تور بالی اندونزی، به گزارش خبرنگاران، پس از تاخیری چند ماهه قباد شیوا توانست ویزای کانادا را دریافت کند. این درحالی است که قرار بود بزرگداشت او همزمان با نمایش آثارش در فستیوال شش هفته با هنر ایران در ماه اکتبر (برابر با مهر ماه) صورت بگیرد، اما به دلیل صادر نشدن به موقع ویزا، این گرافیست ایرانی از شرکت در این مراسم جا ماند.

قباد شیوا راهی کانادا شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین شرایط تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

پویان طباطبایی، دبیر فستیوال شش هفته با هنر ایران در این باره گفت: قرار است با حضور قباد شیوا در ماه آوریل، بزرگداشت او را با حضور چهره های شناخته شده مقیم کانادا، برپا کنیم تا پرونده دومین دوره فستیوال به طور کامل بسته گردد.

وی اضافه نمود: همچنین در پاییز سال 1392، بخش سینمایی فستیوال با نام نسیم شرقی به شکل مجزا، برگزار می گردد که شرایط حضور و فراخوان را پس از تعطیلات نوروز اعلام خواهیم کرد تا علاقمندان در صورت تمایل، فرصت کافی برای ارسال آثار خود را داشته باشند.

دومین دوره فستیوال شش هفته با هنر ایران از تاریخ 31 شهریور تا 16 آبان در شهر تورنتوی کانادا برگزار و با استقبال چشمگیری از سوی ایرانیان و به ویژه کانادایی ها روبرو شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 864

به "قباد شیوا راهی کانادا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قباد شیوا راهی کانادا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید