مارمولکی که هواپیمایی مالزی را هک کرد

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرنگاران: امروز وب سایت هواپیمایی مالزی توسط هکرهای وابسته به داعش مسدود شد تا چرایی این موضوع سوژه رسانه های دنیا گردد.

مارمولکی که هواپیمایی مالزی را هک کرد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه رسانه ها خبرنگاران، شرکت هواپیمایی مالزی که در حال حاضر به علت گم شدن هواپیمایش مورد توجه بسیاری از رسانه ها نهاده شده است امروز توسط هکرها مسدود شد و به جای صفحه اصلی این سایت تصویر یک مارمولک کت و شلوارپوش نهاده شد.

گروه مارمولک گروه شناخته شده ای از هکرها هستند که سابقه خرابکاری در سیستم های شرکت سونی پیکچرز را نیز در کارنامه خود دارند.

این گروه سایبری خرابکار در کنار عکس مارمولک نام گروه سایبری خلافت را آورده اند. همچنین در بالای تصویر مارمولک نوشته شده 404- plane not found که به گم شدن هواپیمای پرواز MH370 اشاره می نماید که باعث کشته شدن 239 نفر شد.

به گفته گاردین در مالزی نگرانی های شدیدی در مورد فریب خوردن شهروندان این کشور توسط گروهک تروریستی داعش وجود دارد. به طوریکه هفته گذشته 120 مشکوک بازداشت شدند که قصد داشتند به نقاط تحت تصرف داعش در سوریه و عراق سفر نمایند. و به نظر میرسد این اقدام نوعی عمل تلافی جویانه در قبال این ماجراست.

منبع: مجله مهر

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 536

به "مارمولکی که هواپیمایی مالزی را هک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارمولکی که هواپیمایی مالزی را هک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید