ماکرون: فرانسه مسئله ای با هیچ دینی ندارد

به گزارش تور بالی اندونزی، تنها چند روز از اظهارات ضد اسلام رئیس جمهور فرانسه نمی گذرد که وی شامگاه روز شنبه در پیامی در توئیتر مدعی شد که این کشور مسئله ای با هیچ دینی ندارد.

ماکرون: فرانسه مسئله ای با هیچ دینی ندارد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه شامگاه شنبه در پیغامی در توئیتر مدعی شد که این کشور مسئله ای با هیچ دینی ندارد.

وی در این پیغام توئیتری که به دو زبان عربی و فرانسوی منتشر شده، نوشت: بر خلاف چیزی که من طی روزهای اخیر در رسانه های اجتماعی دیده و شنیده ام، کشور ما مسئله ای با هیچ دینی ندارد.

ماکرون در ادامه نوشت: تمامی آنها آزادانه فعالیت دارند. بدون انگ زدن. فرانسه به صلح و همزیستی مشترک پایبند است.

اظهارات اسلام ستیزانه امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه پس از اقدام معلم تاریخ فرانسوی در انتشار کاریکاتور موهن از پیغامبر اکرم (ص) و اصرار ماکرون در ارائه لایحه ای ضداسلامی سبب شده تا فرانسه روی خط تنش و ناامنی قرار بگیرد.

تا به امروز در بسیاری از کشورهای اسلامی پرچم فرانسه و عکس رئیس جمهور آن آتش زده شده یا در برابر سفارت این کشور، تجمعاتی برگزار شده است و مسلمانان خواهان عذرخواهی رسمی مقامات فرانسوی شده اند.

همچنین در بسیاری از کشورهای اسلامی پویش تحریم کالاهای فرانسوی به راه افتاده که این اقدام موجب هراس مقامات این کشور اروپایی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1406

به "ماکرون: فرانسه مسئله ای با هیچ دینی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماکرون: فرانسه مسئله ای با هیچ دینی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید