مرگ گوشی های گلکسی نوت سامسونگ

به گزارش تور بالی اندونزی، رئیس بخش موبایل سامسونگ اخیرا اعلام نموده که این شرکت برنامه ای برای راه اندازی مجدد سری گوشی های هوشمند گلکسی نوت ندارد. این شرکت، اما روح نوت را با عرضه سالانه مدل های تازه گلکسی اس اولترا زنده نگه خواهد داشت.

مرگ گوشی های گلکسی نوت سامسونگ

به گزارش خبرنگاران، برآورد های متعددی مبنی بر توقف فراوری سری نوت به وسیله سامسونگ وجود دارد. از زمانی که قلم S-Pen به سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا راه پیدا کرد، واضح بود که سری نوت دیگر ارائه نمی گردد.

به گزارش وبلاگ نویس محبوب فناوری، UniverseIce@ رئیس بخش تلفن همراه سامسونگ TM Roh در مصاحبه اخیر خود ادعا نموده است که گلکسی نوت از سال جاری به شکل گلکسی اس اولترا عرضه می گردد. آخرین سری گوشی های هوشمند گلکسی نوت، گوشی گلکسی نوت 20 سامسونگ بود که در آگوست 2020 عرضه شد. در سال 2021 گلکسی نوت جدیدی عرضه نشد و سال جاری این شرکت گلکسی اس 22 اولترا را به عنوان جانشین گوشی های گلکسی نوت معرفی نموده است.

گلکسی اس 22 اولترا توانسته بخوبی جای گوشی های گلکسی نوت را پر کند. بنابراین، منطقی است که سامسونگ بخواهد این راه را ادامه دهد. حتی با وجود اینکه نام کلاسیک نوت از بین رفته است، اما با وجود گلکسی اس 22 اولترا هواداران S-Pen هنوز هم از برترین سخت افزار برخودار هستند. هواداران سامسونگ انتظار دارند که این شرکت پرچمدار بعدی S-Pen خود، یعنی گلکسی S23 اولترا را در سه ماهه اول 2023 معرفی کند.

این غول کره جنوبی بعلاوه دو گوشی گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس را که هیچ کدام از S Pen پشتیبانی نمی نمایند، در آینده عرضه خواهد نمود. چند رندر نیز از گلکسی S23 اولترا منتشر شده است که یک صفحه منحنی مجهز به فناوری پانچ هول و با حاشیه های مشکی باریک را نشان می دهند. نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی هوشمند به علت حاشیه های نازک بسیار بالاست.

منبع: gizchina

منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2243

به "مرگ گوشی های گلکسی نوت سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ گوشی های گلکسی نوت سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید