مشارکت بنیاد مستضعفان در ساخت بزرگترین پردیس بیمارستانی جنوب غرب تهران

به گزارش تور بالی اندونزی، پرویز فتاح در بازدید از مراحل ساخت مرکز طبی 250 تختخوابی بچه ها، از واگذاری 162 هزار متر مربع از زمین های این بنیاد به دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ساخت بزرگترین پردیس بیمارستانی جنوب غرب تهران اطلاع داد.

مشارکت بنیاد مستضعفان در ساخت بزرگترین پردیس بیمارستانی جنوب غرب تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح در بازدید از عظیمترین پردیس بیمارستانی در حال احداث جنوب غرب تهران و مشارکت بنیاد مستضعفان در این پروژه عظیم اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران 3 سال قبل، تصمیم گرفت مرکز طبی شماره 2 بیمارستان امام خمینی (ره) را در جنوب غرب تهران به عنوان یک پردیس درمانی عظیم احداث کند و بر همین اساس، با انعقاد قراردادی، 162 هزار متر مربع از زمین های این بنیاد را در منطقه یافت آباد با 30 درصد تخفیف در اختیار گرفت.

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: بعد از انعقاد این قرارداد، بخشی از مبلغ زمین از سوی دانشگاه علوم پزشکی پرداخت شد، ولی به دلیل مسائل مالی، از مرداد ماه 98، این دانشگاه نتوانست مبلغ اقساط این قرارداد را پرداخت کند.

وی با بیان اینکه در این بازدید مقرر شد با انعقاد قرارداد جدیدی، این زمین به دانشگاه علوم پزشکی بدون پرداخت هیچ هزینه ای از سوی این دانشگاه واگذار گردد گفت: در مذاکرات امروز قرار شد بنیاد مستضعفان بدون دریافت هرگونه پولی، این زمین 16 هکتاری را به دانشگاه علوم پزشکی تهران واگذار کند تا بنیاد مستضعفان در پروژه احداث این پردیس مجهز درمانی نیز مشارکت داشته باشد.

فتاح ادامه داد: در تصمیم گیری های اجرا شده توافق شد این پردیس درمانی که فاز نخست آن توسط خیرین تحت عنوان مرکز طبی بچه ها با 250 تختخواب در حال احداث است، به همراه سرا و پارکینگ مجهز گردد تا مراجعین این مرکز که از اقصی نقاط ایران، به این بیمارستان مراجعه می نمایند، با مشکل اسکان و اقامت همراهان بیماران روبرو نشوند.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به در اختیار قرار دادن 5 هکتار زمین برای توسعه مترو گفت: همچنین در این جلسه تصمیم گرفتیم برای دسترسی بهتر مردم و بیماران به این مرکز درمانی، بنیاد مستضعفان 5 هکتار از این زمین را به شهرداری تهران به منظور احداث ایستگاه مترو در این منطقه واگذار کند.

وی با بیان اینکه این پردیس درمانی، در منطقه محرومی در جنوب تهران احداث می گردد اظهار داشت: این پردیس بیمارستانی در جنوب تهران واقع شده و با توجه به اینکه رسالت بنیاد مستضعفان رسیدگی به محرومان است، ما برای مشارکت در این پروژه تصمیم گرفتیم و حتی اعلام آمادگی کردیم در صورت کمبود فضا برای احداث این پردیس مجهز، حاضر هستیم زمین های دیگری در این منطقه را که در اختیار بنیاد مستضعفان واقع شده است، در اختیار دانشگاه علوم پزشکی تهران قرار دهیم.

به گفته فتاح، در بازدید ماه گذشته رئیس و تعدادی از مدیران بنیاد مستضعفان از بیمارستان امام خمینی (ره)، این بنیاد علاوه بر تأمین 2 دستگاه ون برای تردد بیماران داخل مجموعه بیمارستانی امام خمینی (ره)، بخشی از تجهیزات مورد احتیاج برای کلینیک 1000 تختخوابی مهدی را نیز تامین کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1570

به "مشارکت بنیاد مستضعفان در ساخت بزرگترین پردیس بیمارستانی جنوب غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت بنیاد مستضعفان در ساخت بزرگترین پردیس بیمارستانی جنوب غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید