معرفی کاربردی ترین سایت ها (بخش سوم)

به گزارش تور بالی اندونزی، در ادامه معرفی وب سایت های مفید با مجموعه ای دیگر از موارد مهم و مفید با شما همراه خواهیم بود. با ما تا خاتمه این بخش همراه باشید.

معرفی کاربردی ترین سایت ها (بخش سوم)

11- Myfonts

شاید تا به حال برایتا پیش امده باشد که عکسی حاوی متن داشته باشید و به دنبال این باشید که بدانید نوع فونت متن داخل عکس چیست؟ یکی از روشهای مناسب برای این کار استفاده از وب سایت مای فونت است.

12- Plustransfer

یکی از روشهای انتقال فایل بدون این که آن را آپلود نمایید استفاده از سایت پلاس ترانسفر است. این سایت با کمک یک سرور در نقش یک کمک کننده امکان انجام این عمل برای شما و فایلهای شما تا سقف 5 گیگابایت را فراهم می کند.

13- Urbandictionary

تا به حال بریتان پیش آمده است که در حین دیدن یک فیلم یا گشتن در صفحات انگلیسی با عبارت یا کلمه ای روبرو شد که معنی ان را در دیشکتری نتوانید بیابید؟ یکی از سایت های مناسب برای یافتن اصطلاحات عامیانه و اصطلاحا اسلنگ وب سایت اوربن دیکشنری است.

14- Local Lingual

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اوا و صوت مردم ختلف در سراسر دنیا به چه صورت است. مثلا چه تفاوتی بین زبان پرتغالی برزیلی و زبان پرتغالی خود کشور پرتغال وجود دارد؟ یا تفاوت بان اسپانیایی مکزیکی با اسپانیا چقدر است؟ همه این ها را می توانید در سایت لوکال لینگوال بیابید.

15- The True Size of

یک سایت بسیار مفید به منظور مقایسه موردی کشورها با یکدیگر از لحاظ اندازه و وسعت

منبع: ویکی گرام
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1492

به "معرفی کاربردی ترین سایت ها (بخش سوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کاربردی ترین سایت ها (بخش سوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید