مهمترین حریف ما در تایلند آب و هوای شرجی است، در آنجا بهتر از آزادی بازی می کنیم

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرنگاران: هافبک استقلال گفت: در خانه بوریرام تایلند راحت تر بازی می کنیم چون در بازی رفت بازیکنان استرس زیادی داشتند.

مهمترین حریف ما در تایلند آب و هوای شرجی است، در آنجا بهتر از آزادی بازی می کنیم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پژمان نوری در مورد دیدار هفته آینده استقلال مقابل بوریرام تایلند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مطرح نمود: آنها در تهران تیم خوبی نشان دادند. مهمترین حریف ما در تایلند آب و هوای شرجی این کشور است که ممکن است ما را اذیت کند. با این حال اگر مصدومانمان برسند شرایط بهتری خواهیم داشت و می توانیم از این مرحله صعود کنیم.

هافبک استقلال با بیان اینکه صددرصد برای پیروزی به میدان خواهیم رفت توضیح داد: اگر برای مساوی بازی کنیم کار ما سخت می گردد چون پیروزی خفیف در بازی رفت ضامن خوبی برای بازی برگشت نخواهد بود.

نوری با اشاره به بازی رفت مقابل این تیم تایلندی اظهار داشت: بچه های ما در آن دیدار خوب بازی کردند ولی از لحاظ حفظ توپ آنها بهتر بودند. از نظر ما بازی در خانه حریف راحت تر است تا استادیوم آزادی چون بچه ها در دیدار رفت زود به گل رسیدند و استرس زیادی به آنها وارد شد ولی در خانه حریف می توانیم با توجه به جلو کشیدن آنها از ضدحملات استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال خارج از خانه بهتر نتیجه می گیرد گفت: ما در خانه نیز نتایج خوبی گرفتیم و تنها یک شکست مقابل سپاهان داشتیم که در آن دیدار نیز نمایش خوبی داشتیم. تیم های تحت نظر امیر قلعه نویی هر چقدر زمان جلوتر می رود هماهنگ تر می گردد. اگر خدا بخواهد سال جاری هم همین اتفاق می افتد و بازیکنان به هماهنگی می رسند.

منبع: تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 388

به "مهمترین حریف ما در تایلند آب و هوای شرجی است، در آنجا بهتر از آزادی بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین حریف ما در تایلند آب و هوای شرجی است، در آنجا بهتر از آزادی بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید