هادی پور: تکواندوکاران تشنه موفقیت و کسب ستاره سوم هستند، شرایط را طوری رقم زدند که طلا نگیرم

به گزارش تور بالی اندونزی، دارنده مدال نقره مسابقات جهانی 2017 گفت: بچه ها در عین جوانی، تشنه موفقیت هستند و می خواهند یک ستاره دیگر به دو ستاره گذشته افتخارات تیم ملی اضافه نمایند.

هادی پور: تکواندوکاران تشنه موفقیت و کسب ستاره سوم هستند، شرایط را طوری رقم زدند که طلا نگیرم

آرمین هادی پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد حضورش در مسابقات دنیای برای بار دوم گفت: به اینکه قرار است رویداد دنیای را برای دومین تجربه کنم فکر نمی کنم و با این دیدگاه در مسابقات ظاهر خواهم شد که اولین حضور خود در یک رویداد معتبر را تجربه خواهم کرد.

وی ادامه داد: بچه ها برای حضور در مسابقات دنیای زحمت زیادی کشیدند و یکی از سخت ترین و سنگین تر اردوها را پشت سر گذاشتند. متاسفانه شرایط مالی کشور مناسب نیست و ما سعی خواهیم کرد مانند تمام رویدادهای گذشته در این دوره سنگ تمام گذاشته و با درخشش خود دل مردم عزیزمان را شاد کنیم.

دارنده مدال نقره مسابقات دنیای 2017 در مورد شانس خود برای کسب اولین مدال طلای دنیا در وزن نخست گفت: سعی می کنم به این موضوع اصلا فکر نکنم. دوره گذشته به این مسئله فکر کردم، اما شرایط را طوری برایم رقم زدند که نتوانستم مدال طلا را کسب کنم. در منچستر تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم بهترین توانایی خود را به نمایش گذاشته و نتیجه زحمات خودم، کادرفنی و خانواده را دریافت کنم.

هادی پور در مورد رقبای خود مطرح نمود: شرایط تکواندو در حال حاضر به گونه ای است که نمی توان تنها روی یک نفر حساب کرد. در حال حاضر همه کشورها خوب هستند و از بازی اول تا بازی پایانی همه دیدارها حکم فینال را دارد و باید به گونه ای به میدان بروم که غافلگیر نشوم. در وزن 54- کیلوگرم اکثر رقبا جوان هستند و تکواندوکارانی در منچستر حضور دارند که در المپیک جوانان به مدال دست پیدا کردند.

وی در مورد شانس تیم ملی تکواندو برای سومین عنوان قهرمانی دنیا تاکید نمود: همه بچه ها تیم ملی خوب هستند و از انگیزه بالایی برخوردار هستند. همه اعضای تیم جوان و تشنه کسب مدال هستند و در این شرایط سعی خواهیم کرد تا با کسب عنوان قهرمانی یک ستاره دیگر به دو ستاره قبلی خود اضافه کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 246

به "هادی پور: تکواندوکاران تشنه موفقیت و کسب ستاره سوم هستند، شرایط را طوری رقم زدند که طلا نگیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی پور: تکواندوکاران تشنه موفقیت و کسب ستاره سوم هستند، شرایط را طوری رقم زدند که طلا نگیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید