هدف جالب امیر قلعه نویی از بازی با پرسپولیس

به گزارش تور بالی اندونزی، گل گهر سیرجان در یکی از مهم ترین ملاقات های های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران باید در خانه مقابل استقلال صف آرایی کند. شاگردان امیر قلعه نویی که آغاز خوبی در لیگ بیست ودوم داشته اند و با کسب 12 امتیاز از 6 مسابقه، در رتبه دوم جدول قرار دارند، با 2 انگیزه متفاوت در مقابل آبی پوشان مرکز صف آرایی خواهند کرد. در وهله اول قلعه نویی در کوشش است تا بتواند تیم سابق خود را شکست بدهد و انگیزه دوم گل گهری ها، بقا در کورس و رسیدن به صدر جدول است.

هدف جالب امیر قلعه نویی از بازی با پرسپولیس

سرمه ای پوشان سیرجانی که فاصله ای 2 امتیازی با پرسپولیسِ صدرنشین دارند، در کوشش هستند تا در اوج آمادگی به مصاف هفته هفتم مقابل استقلال برسند. با توجه به تعطیلات فیفادی، امیر قلعه نویی شاگردانش را به تهران آورده تا گل گهری ها با انجام 2 مسابقه محبت آمیز مقابل رقبای لیگ فزونی بتوانند به آمادگی مدنظر قلعه نویی دست پیدا نمایند و به سیرجان بازگردند و مهیای ملاقات با استقلال شوند.

2 نقطه امیدوارنماینده برای قلعه نویی

گل گهر در اولین بازی خود در تعطیلات فیفادی، دوشنبه هفته جاری در استادیوم کارگران تهران به مصاف پیکان رفت. مسابقه ای که با فزونی 3 بر یک شاگردان امیر قلعه نویی به انتها رسید و سرمه ای پوشان سیرجانی نمایش تهاجمی را از خود در این بازی محبت آمیز نشان دادند. درخشش وسلی گومز هافبک برزیلی گل گهر از نکات جالب توجه این مسابقه تدارکاتی بود، بازیکنی که به نظر می رسد رفته رفته به مرز آمادگی ایده آل رسیده و می تواند برای بازی با استقلال به یک مهره کلیدی در ترکیب گل گهر تبدیل گردد.

یونس شاکری مهاجم باتجربه گل گهر هم بعد از یک سال دوری از میادین به علت مصدومیت پارگی رباط صلیبی، در بازی با پیکان به ترکیب گل گهر بازگشت و توانست زننده گل اول تیمش هم باشد تا مهاجم مورد علاقه امیر قلعه نویی حالا در دسترس این سرمربی باتجربه باشد و بتواند در تقابل با استقلال، از حضور شاکری در ترکیب تیمش بهره ببرد.

تقابل با پرسپولیس؛ پیش عایدی بازی حساس در سیرجان!

گل گهری ها قرار است یکشنبه هفته آینده در استادیوم شهید کاظمی تهران در مقابل پرسپولیس قرار بگیرند. امیر قلعه نویی امیدوار است شاگردانش بتوانند در مصاف محبت آمیز با صدرنشینِ لیگ بیست ودوم پیروز شوند نمایش خوبی را از خود نشان بدهند و در آستانه تقابل با استقلال، آمادگی فنی بالای خود را به اجرا بگذارند.

قلعه نویی برای شبیه سازی تقابل با استقلال، به سراغ حریف سنتی آبی ها رفته و باید دید آیا استراتژی سرمربی حرفه ای گل گهری ها جواب خواهد داد و او می تواند تیمش را از دوئل 6 امتیازی مقابل مدافع عنوان قهرمانی با دست پر از میدان خارج کند و در برابر تیم سابق خود به پیروزی برسد یا روند ناکامی های امیر قلعه نویی در مقابل استقلال در سالیان اخیر حفظ خواهد شد.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 2 مهر 1401 بروزرسانی: 2 مهر 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2285

به "هدف جالب امیر قلعه نویی از بازی با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف جالب امیر قلعه نویی از بازی با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید