هزینه کرد یاری های مردمی به کمیته امداد قابل رصد می گردد

به گزارش تور بالی اندونزی، تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد گفت که با اجرای طرح امداد هوشمند و کارآمد، امکان رصد و رهگیری یاری های مردمی و نحوه هزینه کرد یاری ها فراهم می گردد.

هزینه کرد یاری های مردمی به کمیته امداد قابل رصد می گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،جعفر صباغیان با تشریح سامانه امداد هوشمند و کارآمد (سها) گفت: در این سامانه شرایطی فراهم شده تا با استفاده از بستر الکترونیک و فناوری خدمت به مددجویان و اقشار نیازمند ارائه گردد.

وی حفظ حرمت و کرامت مددجویان و نیازمندان را از مزایای این سامانه دانست و اعلام کرد: اکنون بهره مندی افراد از خدمات کمیته امداد به صورت حضوری است که با راه اندازی این سامانه، افراد می توانند از محل سکونت خود و به صورت غیرحضوری نیازهای خودشان را ثبت نمایند.

صباغیان یکی دیگر از کارکردهای این سامانه را ایجاد شفافیت دانست و ادامه داد: در این سامانه نیکوکاران می توانند محل هزینه کرد و افراد بهره مند از یاری ها را رصد نمایند.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد اثربخشی منابع درآمدی را از دیگر مزینت های سامانه امداد کارآمد و هوشمند دانست و اظهار کرد: هر میزان نیازسنجی واقعی و دقیق صورت گیرد، اثربخشی منابع درآمدی کمیته امداد بیشتر ارتقا پیدا می نماید.

صباغیان در مورد معافیت از پرداخت قبوض آب، برق و گاز مددجویان در سند بودجه 1401 اضافه نمود: با توجه به دغدغه مندی نمایندگان مجلس انقلابی، امیدواریم این طرح در قانون پنج ساله هفتم کشور به صورت دائمی رقم بخورد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2116

به "هزینه کرد یاری های مردمی به کمیته امداد قابل رصد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه کرد یاری های مردمی به کمیته امداد قابل رصد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید