واتساپ روی قابلیت نظرسنجی مبتنی بر چت کار می نماید

به گزارش تور بالی اندونزی، واتساپ را باید جزو آن دسته از اپلیکیشن هایی تلقی کنیم که در یک دوره کوتاه به روزرسانی های زیادی دریافت می نماید و از این طریق قابلیت های کاربردی و جالبی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. به همین دلیل گفته می گردد که این پیغام رسان در حال کار روی یک نظرسنجی درون برنامه ای مبتنی بر چت است تا با استفاده از آن بتواند در خصوص قابلیت های جدیدی که ارائه نموده، از کاربران بازخورد دریافت کند.

واتساپ روی قابلیت نظرسنجی مبتنی بر چت کار می نماید

پیش تر گزارش هایی در خصوص قابلیت ایجاد نظرسنجی در گروه ها و بهبود سیستم گزارش دهی به واتساپ منتشر شده، اما هیچ کدام از این قابلیت ها شباهتی به ویژگی در حال توسعه واتساپ ندارد. افشاگر معروف اطلاعات و قابلیت های واتساپ یعنی WABetaInfo در نوترین گزارش خود آورده که قابلیت نظرسنجی مبتنی بر چت شما را با استفاده از یک حساب تجاری تأیید شده به طور مستقیم به واتساپ متصل می نماید و بدین ترتیب شما می توانید نظرات خود در این قابلیت های پیغام رسان با واتساپ به اشتراک بگذارید.

اگر جزو معدود کاربرانی باشید که این قابلیت در اختیار آن ها قرار گرفته، پیغامی را از سمت واتساپ با نام WhatsApp Surveys مشاهده می کنید که در خصوص اهداف این قابلیت توضیحاتی را به شما ارائه می دهد و شما می توانید آن را بپذیرید یا آن را رد کنید. در واقع اگر اصلاً علاقه ای به شرکت در این نظرسنجی ندارید، می توانید حساب WhatsApp Surveys را مانند هر مخاطب دیگری مسدود کنید تا از این پس هیچ نظرسنجی برای شما ارسال نگردد. انتظار نداشته باشید که این قابلیت نو به شما امکان درخواست ویژگی های نو یا سایر تغییرات اساسی در ساختار این سرویس پیغام رسانی را بدهد.

این طور که به نظر می رسد این قابلیت، تنها یک نظرسنجی سیستمی و برنامه ریزی شده است که می تواند در زمان آزمایش ویژگی های نو و سایر مراحل توسعه بتا مفید واقع گردد. بعلاوه نظرسنجی مبتنی بر چت، کاربران را از نوشتن متن ها و ایمیل های طولانی جهت گزارش مسائل و پیشنهادات به توسعه دهندگان واتساپ بی احتیاج می نماید. این قابلیت در حال توسعه برای اولین بار در نسخه بتای iOS دیده شده، اما انتظار می رود که خیلی زود نسخه نهایی آن در اختیار عموم کاربران این پیغام رسان قرار بگیرد.

نوترین خبرها در خصوص ویژگی های نو واتساپ حاکی از آن است که این پلتفرم قابلیت پیش نمایش پیشرفته لینک ها در استاتوس را آزمایش می نماید. در حال حاضر اگر بخواهید لینکی را در بخش استاتوس واتساپ با سایر کاربران به اشتراک بگذارید، تنها متن و آدرس آن به دیگران نشان داده می گردد. پیش نمایش پیشرفته لینک ها به کاربرانی که از استاتوس شما بازدید می کنند، اطلاعاتی در خصوص محتوای آن لینک نشان خواهد داد.

بعلاوه گفته می گردد که این پیغام رسان متعلق به متا قابلیت نو دیگری را آزمایش می نماید که کاربران به وسیله آن می توانند به وسیله چند گوشی یا تبلت به یک حساب کاربری دسترسی داشته باشند و با سایر کاربران به چت بپردازند. کاربران باید کد QR روی صفحه را با گوشی یا تبلت ثانویه خود اسکن کنند یا کد آن را وارد کنند تا به عنوان دیوایس دوم به یک حساب کاربری به صورت هم زمان متصل شوند. این قابلیت بسیار کاربردی در بخش نوی با عنوان Register Device as Companion قرار خواهد گرفت و کاربران می توانند با پیروی از دستورالعمل موجود، به راحتی تبلت یا گوشی دیگر خود را به یک حساب کاربری وصل کنند.

در نهایت باید به تغییرات بخش پیغام های ناپدید شونده اشاره کنیم که واتساپ به زودی به کاربران خود اجازه می دهد پیغام های ناپدید شونده را حتی پس از ناپدید شدن ذخیره کنند. در واقع افراد می توانند این پیغام های ذخیره شده را در بخشی به نام Kept Messages، حتی پس از ناپدید شدن آن ها مشاهده کنند.

منبع: AndroidPolice

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2277

به "واتساپ روی قابلیت نظرسنجی مبتنی بر چت کار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ روی قابلیت نظرسنجی مبتنی بر چت کار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید