استادیوم موردوویا آرنا ؛ میزبان بازی ایران ، پرتغال در جام جهانی 2018

به گزارش تور بالی اندونزی، استادیوم موردوویا آرنا در جام جهانی 2018 میزبان بازی ایران پرتغال در شهر سارانسک روسیه است. این استادیوم در سال 2017 افتتاح شد و همچنان در حال پیشرفت و ساخت است.

استادیوم موردوویا آرنا ؛ میزبان بازی ایران ، پرتغال در جام جهانی 2018

ورزشگاه موردوویا آرنا که در شهر سارانسک روسیه واقع شده است، دارای ظرفیت 45000 نفری است. افتتاحیه آن در سال 2017 بود و همچنان در حال ساخت و پیشرفت است.

مورودویا آرنا که قبلا نام آن Stadion Yubileyny بود و بعلاوه به عنوان ورزشگاه سارانسک معروف است، یکی از مراکز بازی های جام جهانی 2018 است.

پیشنهاد ساخت ورزشگاه برای اولین بار در اوایل سال 2010 داده شد و پس از طراحی مجدد، اولین کار ساخت و ساز در اواخر سال 2011 آغاز شد.

با این حال، ساخت و ساز به آرامی پیشرفت کرد، اما در سال 2012 به اندازه قابل ملاحظه ای افزایش یافت، عقب افتادن این پروژه ناشی از کمبود بودجه بود. فعالیت های کوچکی در دو سال بعد از آن ثبت شد تا زمانی که ساخت آن دوباره در اواخر سال 2014 سرعت گرفت.

Mordovia Arena ظرفیت 45000 نفری برای جام جهانی دارد و بعد از جام جهانی با حذف سطح بالایی و تبدیل آن به یک پیست پیاده روی، ظرفیت آن به 28000 نفر کاهش می یابد.

در مسابقات جام جهانی، موردوویا آرنا، چهار مسابقه گروهی را برگزار می نماید. بعلاوه به طور منظم در مسابقات مختلف جهانی استفاده می گردد.

چگونه می توانید به موردوویا آرنا بروید؟

موردوویا آرنا در لبه شرقی شهرستان کوچکی از سارانسک واقع شده و فاصله آن از سارانسک، میدان سوتسکیا کمتر از یک کیلومتر یا یک پیاده روی 10 دقیقه ای است.

ایستگاه اصلی قطار سارانسک در شمال بیشتر به سمت شمال حرکت می نماید، اما فاصله آن کمی بیش از 2 کیلومتر یا 30 دقیقه پیاده روی است. ترمینال اتوبوس رانی Saransk، در لبه غربی شهر واقع شده است و بیش از 4 کیلومتر فاصله دارد.

در حالیکه بیشتر بخش های مرکزی سارانسک فاصله ای کوتاه تا ورزشگاه دارد و قابل پیاده روی تا ورزشگاه است، اما می توانید برای رسیدن سریع تر از اتوبوس 44 بهره ببرید، هرچند مسیرهای مختلفی از ایستگاه راه آهن وجود دارد، اما رسیدن به ورزشگاه به وسیله پایانه های اتوبوس سریع تر است.

بعلاوه مسیرهای مارشوتکا در امتداد خیابان Volgogradskaya در کنار ورزشگاه وجود دارد که می توانید از آن بهره ببرید.

نشانی: Volgogradskaya ul. Saransk، 430009

خوردن، نوشیدن و خواب در نزدیکی ورزشگاه موردوویا (ورزشگاه سارانسک)

مورودویا آرنا یک توسعه بزرگ و تازه است که در امتداد پل رودخانه ایسار از مرکز شهر سارانسک قرار گرفته است. این بخش، از یک منطقه تازه تشکیل می گردد که شامل واحدهای مسکونی، پارک ها و مراکز خرید است، اما مرکز شهر در طرف مقابل پل واقع شده است.

در حال حاضر گزینه های زیادی برای خوردن و نوشیدن در اطراف ورزشگاه وجود ندارد، اما مرکز شهر که با یک پیاده روی کوتاه در دسترس است، گزینه های زیادی دارد.

هتل های زیادی در سارانسک وجود دارد و هیچ کدام از آن ها در نزدیکی مورودویا آرنا نیست، اما آپارتمان های مختلفی برای اجاره وجود دارد. در مرکز شهر، هتل Saransk و Meridian دو گزینه هستند که با پیاده روی می توان به آن ها رسید، اما چند هتل دورتر نیز وجود دارد.

منبع: کجارو / stadiumguide.com
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2153

به "استادیوم موردوویا آرنا ؛ میزبان بازی ایران ، پرتغال در جام جهانی 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استادیوم موردوویا آرنا ؛ میزبان بازی ایران ، پرتغال در جام جهانی 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید