پارک های زیبای چین شما را متحیر زیبایی خود می نمایند

به گزارش تور بالی اندونزی، در حالی که پارک های ملی در چین، تنها مقصد گردشگران و تنها جاذبه های دیدنی چین نیستند اما دیدن پارک های ملی چین حتما باید در برنامه سفری شما باشد. این سرزمین عظیم دارای زیبایی های بی شمار است. پارک های زمین شناسی، گیاهان متنوع و حیوانات زیبا از ذخایر طبیعی این کشور است. این مقاله درباره پارک های چین، پارک های زیبای چین و پارک های دیدنی چین است.

پارک های زیبای چین شما را متحیر زیبایی خود می نمایند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

1.پارک ملیZhangjiajie

اولین پارک ملی در چین که در سال 1982 جز ژئوپارک های دنیای یونسکو نیز شناخته شد. این پارک در استان هونان چین واقع شده و در آن بیش از 3000 ستون سنگی وجود دارد. در این پارک عناصری مثل غار ها، حوضچه ها و آبشارها و جریان های آبی بسیاری وجود دارد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. این زیبایی در فیلم چینی آواتار مورد استفاده نهاده شد و تحسین بسیاری را برانگیخت. این پارک یکی از معروف ترین پارک های ملی چین است که در آن می توانید به یک روز پیاده روی و تماشای مناظر بدیع و طبیعی بپردازید. این متن درباره پارک های چین، پارک های زیبای چین و پارک های دیدنی چین است.

2.پارک ملی Jiuzhai

این پارک به خاطر داشتن دریاچه های رنگارنگ، دره های عمیق و مرتفع و آبشارهای بزرگ و قله های پوشیده از برف خود معروف است. مردمان محلی تبت و دامنه های جنگلی به این منطقه رنگ و بوی جالبی می بخشد. این پارک در استان سینچوان کشور چین واقع شده است. این پارک که میراث دنیای یونسکو نیز است دارای تعدادی گونه گیاهی و حیوانی است که در معرض خطر انقراض هستند. هنگام سفر به این منطقه حتما از آبشارهای Nuorilang که بزرگترین آبشارهای چین هستند دیدن کنید و از چشم اندازهای همواره در حال تغییر در جنگل های متراکم که در پاییز با درختان رنگارنگ خود زمین را به رنگ های زرد و سبز نقاشی می نمایند، لذت ببرید. این مقاله درباره پارک های چین، پارک های زیبای چین و پارک های دیدنی چین است.

3.پارک ملی Huangshan

پارک ملی هوانگسان توسط اسطوره های جاودانه باستانی احاطه شده است و به کوه های زیبای زردی که دارای ژئومورفولوژی منحصر به فرد هستند، متصل می گردد. کوه هوانگسان از زمان سلسله تانگ یک مکان مهم فرهنگی بوده و دارای افسانه ای است که می توان اکسیر جاودانگی را در آن یافت. سفر به این پارک خیره نماینده به این معنی است که شما می توانید قله هایی را که برای صعود، گشت و گذار و عکاسی مناسب هستند، در نوردید. تماشاگران حیات وحش می توانند عقاب های بزرگ را نیز در این منطقه ببینند و در حالی که راستاهای کوهستانی را پیمایش می نمایند، می توانند منظره فوق العاده بدیع و زیبای غروب خورشید را در این منطقه نظاره گر باشند.

4.پارک ملی رودخانه گیلین و لیجینگ

منطقه زیبای رودخانه لیجینگ در استان گوانشیو در جنوب چین واقع شده است و به دلیل زیبایی طبیعی خود از زمان سلسله Song در قرن بیستم، مقصد بسیاری از گردشگران علاقه مند به تاریخ و طبیعت می باشد. از رود گیلین در امتداد رودخانه لیجینگ تایانگشو، دره های ساحلی و رودخانه زیادی علاوه بر ستون های سنگی، غارها و جنگل های متعدد نیز وجود دارد. در امتداد راستا لیجینگ، غارهای اسرار آمیز رید فلوتر را ببینید و از دیدن فیل های زیبا و روستاهای کوچک و صمیمی در این منطقه نهایت لذت را ببرید.

5.پارک ملی شیلین(Stone Forest)

این پارک به عنوان اولین عجایب دنیا شناخته شده است. پارک ملی شیلین در منطقه کونمینگ واقع شده است که به شکل های مختلف سنگ ها را با هم برای ایجاد یک جنگل سنگی ترکیب می نماید. شما با زیبایی های منحصر به فردی که در این پارک می توانید ببینید کاملا شگفت زده می شوید. عناصر طبیعی این جنگل با بیش از 270 میلیون سال انتظار و فرسایش خاک ایجاد شده اند که با ترکیبی از غارها و رودخانه ها و دریاچه ها زیبایی خاصی به این پارک داده اند.

6.پارک ملی Changbaishan

پارک ملی Changbaishan بزرگترین ذخایر طبیعی چین را در خود جای داده است. می توان برای فرار از شلوغی ها و روزمرگی های زندگی شهری یک روز کامل را به این منطقه آمد و از دیدن آتشفشان ساکتی که در این منطقه وجود دارد لذت برد و این آتشفشان بر روی یک کوه در ابر پنهان شده، واقع شده است. در این منطقه یک دریاچه به نام تیانچی وجود دارد که به دلیل احاطه شدن با توسط قله های کوهستانی و دریاچه های زیبا به دریاچه آسمانی معروف شده است و به عنوان یک مکان فرهنگی و تاریخی برای چینی ها محسوب می گردد. در این منطقه با کمی کنجکاوی می توانید گونه های جذاب و کم پیدای حیوانی (مانند ببر های سیبری) را پیدا کنید و از دیدن آن ها شگفت زده شوید.

7.پارک ملی امیان

پارک ملی Emeishan یک سایت میراث دنیای یونسکو است که در یکی از معروف ترین پارک های چین واقع شده است. این پارک یک مکان محبوب برای زائران بودایی است. این پارک یک مکان عالی برای پیاده روی در راستاهای دیدنی است. معبد Baoguo در قله کوه واقع شده است، جایی که شما می توانید با ساختار باستانی آن شگفت زده شوید. در این معبد بودائی می توانید سالن eight Buddha را ببینید. eight Buddha یک ساختمان پنهان شده در قله کوه در میان ابرها است.

8.پارک ملی Huanglong

در پارک ملی Huanglong صحنه های طبیعی و بدیع زیادی برای دیدن وجود دارد. استخر های تشکیل شده از آبشارهایی که بعضی اطراف آن با برف پوشیده شده اند، از جاذبه های این منطقه می باشد. این پارک در دامنه های کوهستانی مینشان در شمال غربی چنگدو واقع شده است، این پارک دارای دره های زیبا، جنگل های بزرگ و آرام و دریاچه های زیبا می باشد. استخرهای زیبای این منطقه، مقصد هر گردشگری است. پس اگر اینجا آمدید این استخرهای مملو از گل های خوشبو را از دست ندهید. معبد معروف Huanglong Back که قدمت آن به 600 سال پیش می رسد نیز در این منطقه واقع شده است.

9.پارک ملی کوه Sanqingshan

پارک ملی کوه Sanqingshan یک میراث دنیای یونسکو است که در غرب کوه های Huaiyu در شمال شرقی استان جیانگشی واقع شده است. در این پارک قله های سنگی بسیاری که شکل آن شبیه حیوانات است واقع شده است. در این منطقه حیواناتی مثل گوزن سیاه و خروس ها را نیز می توانید پیدا کنید.

10.پارک ملی Potatso

فقط 40 دقیقه رانندگی از مرکز شهر Shangri-la کافی است تا خود را به این پارک برسانید. دریاچه ها، تالاب ها، جنگل ها و مراتع زیبا از ویژگی های این پارک ملی می باشد. این پارک اولین پارک ملی در سرزمین اصلی چین بوده و بعضی از بزرگترین عناصر آن عبارتند از دریاچه Bitahai، دریاچه Shuduhu و مراتع Militang. در این پارک و در طول تابستان می توانید زمین های شکوفا شده ارکیده را ببینید. حیوانات وحشی این منطقه گراز وحشی، پلنگ و گوزن سیاه هستند.

منبع: همگردی
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 450

به "پارک های زیبای چین شما را متحیر زیبایی خود می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک های زیبای چین شما را متحیر زیبایی خود می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید