کار سوق علوم اعصاب شناختی ویژه دانش آموزان سمپاد برگزار می گردد

به گزارش تور بالی اندونزی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، رئیس اداره استعدادهای درخشان استان کردستان گفت: این رویداد علمی با شرکت 112 نفر از دانش آموزان دختر و پسر پایه های دهم و یازدهم رشته های تجربی و ریاضی هفت استان کرمانشاه، همدان، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی و کردستان در سنندج برگزار می گردد.

کار سوق علوم اعصاب شناختی ویژه دانش آموزان سمپاد برگزار می گردد

صلاح الدین عبدی با بیان اینکه در مجموع 28 تیم چهار نفره در این برنامه شرکت می نمایند، اظهارداشت: در این برنامه پنج کارگاه پیش بینی شده است که یک کارگاه آن به صورت عمومی و چهار کارگاه نیز به صورت تخصصی با حضور مدرسین کشوری شامل کارگاه فیزیولوژی، الکترونیک، پردازش سیکنال و سایکو فیزیک برگزار می گردد.

وی به زمان برگزاری کار سوق نیز اشاره نمود و اضافه نمود: این برنامه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان روزهای 26 و 27 مهر ماه در سنندج برگزار می گردد.

رئیس اداره استعدادهای درخشان استان کردستان با بیان اینکه برنامه کار سوق در پنج قطب در سطح کشور برگزار می گردد، ادامه داد: مسئولیت قطب یک کشوری به آموزش و پرورش کردستان واگذار شده است.

عبدی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری برنامه کار سوق را یکی از برنامه های حوزه سمپاد مطرح نمود و با بیان اینکه در این برنامه ایده ها به صورت علمی به عمل تبدیل می گردد، یادآور شد: این برنامه ویژه دانش آموزان تیز هوشان و دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه است.

وی اعلام کرد: در این برنامه هر تیمی ایده و طرحی در خصوص اعصاب و روان ارائه و پذیرش می گردد و تیم ها بعد از شرکت در کارگاه های پیش بینی شده ، پنج ماه فرصت دارند ایده خود را به مرحله عمل در آورند و بعد از ارزیابی ایده و طرح ها ، اثرات برتر در قطب های مختلف شناسایی و معرفی می گردد.

لازم به ذکر است در سال تحصیلی گذشته تیم کار سوق دبیرستان فرزانگان دوره اول متوسطه ناحیه دو سنندج استان در رشته مهندسی ژنتیک موفق شد رتبه اول کشوری را کسب کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 104

به "کار سوق علوم اعصاب شناختی ویژه دانش آموزان سمپاد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار سوق علوم اعصاب شناختی ویژه دانش آموزان سمپاد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید