کاهش قدرت مالی ایتالیا انتظار می رود، شعله ور شدن مجدد بحران یورو

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرنگاران: رئیس انستیتو مالی ایفو در آلمان با اشاره به شعله ور شدن مجدد بحران یورو و تاکید بر اینکه صنعت کشورهای جنوب اروپا دیگر شایسته رقابت نیست، گفت که برای ایتالیا کاهش قدرت مالی انتظار می رود.

کاهش قدرت مالی ایتالیا انتظار می رود، شعله ور شدن مجدد بحران یورو

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، هانس ورنر سین رئیس انستیتو اقتصادی ایفو در آلمان در مصاحبه با هندلز بلات آلمان گفت که ما همچنین در سطح جهانی نمی توانیم مسائل را در طولانی مدت با پول پوشش دهیم.

وی با توجه به دوباره شعله ور شدن بحران در منطقه ارز مشترک اروپایی گفت: بازارهای سرمایه تا مدت ها به این ایده اعتقاد داشتند که مسئله یک بحران موقت مطرح است که با تزریق یک مقدار پول قابل حل است. این ایده و اعتقاد در حال حاضر از بین رفته است.

سین دلیل شعله ور شدن مجدد بحران یورو را در این می بیند که اقدامات متقابل سابق تنها دلایل و مسائل در بخش اقتصادی را رفع نموده اند و به علل عمیق اقتصادی نپرداخته اند.

این کارشناس معروف اقتصادی در آلمان در بخش دیگری از این مصاحبه توضیح داد: صنعت در کشورهای جنوب اتحادیه اروپا دیگر شایسته رقابت نیست. بخصوص در خصوص ایتالیا انتظارات برای رشد و توسعه اقتصادی آشکارا تغییر نموده است و به جای رشد اقتصادی حالا یک کاهش قدرت اقتصادی برای این کشور انتظار می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 538

به "کاهش قدرت مالی ایتالیا انتظار می رود، شعله ور شدن مجدد بحران یورو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش قدرت مالی ایتالیا انتظار می رود، شعله ور شدن مجدد بحران یورو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید