کاهش 40 درصدی سفر گردشگران به هنگ کنگ

به گزارش تور بالی اندونزی، در پی ادامه یافتن موج اعتراضات گسترده هنگ کنگ که اکنون در هفته پانزدهم خود به سر می برد، آمار ورود گردشگران به این شهر به کمترین حد ممکن از سال 2003 تاکنون رسیده است.

کاهش 40 درصدی سفر گردشگران به هنگ کنگ

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از بلومبرگ، طبق اظهارات پاول چان وزیر اقتصادی منطقه هنگ کنگ، آمار ورود گردشگران به هنگ کنگ در ماه اگوست نسبت به آمار همین ماه در سال گذشته با کاهش 40 درصدی روبه رو بوده است.

از زمان شیوع بیماری سارس در سال 2003 که ورود گردشگران به هنگ کنگ با 70 درصد کاهش رو به رو شده بود، تاکنون این بیشترین آمار افت ورود گردشگران به این دولت شهر محسوب می گردد.

پاول چان در یک بیانیه اعلام نمود:مسائل اجتماعی ماه های اخیر بخصوص برخوردهای خشونت آمیز و مسدود شدن جاده ها و فرودگاه ها تاثیر منفی شدیدی بر تصویر جهانی هنگ کنگ به عنوان یک شهر امن ایجاد نموده است. مسئله نگران کننده آن است که این شرایط در آینده نزدیک تغییر نخواهد کرد.

به گفته چان، صنعت گردشگری و سود هتل های هنگ کنگ با صدمه بزرگی روبرو شده است و بسیاری از ملاقات و سفرهای تجاری به مقصد هنگ کنگ به تعویق افتاده اند و یا به مکان دیگری منتقل شده اند.

اعتراضات اخیر در هنگ کنگ ابتدا در ماه ژوئن و پس از مطرح شدن لایحه مناقشه برانگیز مجاز دانستن استرداد مظنونان قضایی از هنگ کنگ به چین به راه افتاد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 439

به "کاهش 40 درصدی سفر گردشگران به هنگ کنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 40 درصدی سفر گردشگران به هنگ کنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید