کرکری و بگو مگوی خانوادگی منجر به قتل شد

به گزارش تور بالی اندونزی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: بگو مگوی خانوادگی و کرکری منجر به قتل پسر 11 ساله پارس آبادی شد.

کرکری و بگو مگوی خانوادگی منجر به قتل شد

به گزارش خبرنگار ، سیدعبدالله طباطبایی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به مرگ پسر نوجوان 11 ساله در شهرستان پارس آباد گفت: بعد از اعلام خبر غرق شدگی پسر نوجوان اهل شهرستان پارس آباد در کانال آب محلی جستجو برای یافتن جسد از طریق نیرو های غریق نجات و جمعیت هلال احمر استان و شهرستان تا امروز به مدت 6 روز ادامه داشت تا اینکه امروز 24 شهریور با اعلام خبر کشف جسد نوجوان مفقوده در حومه منزل مسکونی والد وی به همراه پلیس جنایی و بازپرس پرونده در محل کشف جسد حضور یافتیم.

او اضافه نمود: جسد عرفان درخشان ظهر امروز از طریق پدر وی کشف و به بازپرس پرونده و دادستان استان خبر داده شد که پس از بررسی های انجام گرفته در اقدامات اولیه سوءقصد و ارتکاب جنایت در این پرونده قطعی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از دستگیری قاتل عرفان درخشان خبر داد و یادآور شد: خوشبختانه قاتل نوجوان 11 ساله پرونده با همراهی پلیس جنایی دستگیر شده و هم اکنون در حال بازپرسی است.

طباطبایی همچنین اظهار داشت: جسد جهت بررسی بیشتر و کالبد شکافی و مشخص شدن علت تامه به مرکز پزشکی قانونی استان منتقل شده است.

او علت قتل را بگو مگوی خانوادگی و کرکری بین جوانان و نوجوانان دانست و اظهار کرد: تا مشخص شدن علت دقیق جنایت و انگیزه قاتل از سوءقصد و ارتکاب قتل بازپرسی به صورت دقیق ادامه خواهد داشت.

ف

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1938

به "کرکری و بگو مگوی خانوادگی منجر به قتل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرکری و بگو مگوی خانوادگی منجر به قتل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید