10 موقعیت برای قایقرانی

به گزارش تور بالی اندونزی، فصل گرم نزدیک می‌شود ، که به این معنی است که افراد بیشتری به سمت ساحل حرکت خواهند کرد. جاه‌ای خیلی زیادی برای قایق‌سواری وجود دارد ! ما ده مکان بزرگ را انتخاب کرده‌ایم که ملوانان را از سراسر جهان جذب می‌کند . حتی اگر سفر نکنید ، تورهای قایق‌سواری را خواهید یافت که به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود .

10 موقعیت برای قایقرانی

10. آنتیگوا
آنتیگوا در حالی که با صخره‌های unspoiled احاطه شده‌است ، خط ساحلی چشمگیر سواحل شنی سفید و بندرگاه‌های آن را مشخص می‌کند . این سواحل ملوانان را برای هفته دریانوردی جذب می‌کند - یک رویداد بین‌المللی . همچنین یکی از جزایر sunniest در دریای کاراییب است که هوای تابستانی و بارش خیلی کمی دارد .
چرا به آنجا حرکت کنیم ؟
هم چنین آن یکی از جزایر غواصی و زیر آبی در دریای کاراییب است که علاقه مندان به سراسر جهان را جذب می‌کند .
9. ساردنی ، ایتالیا
جزیره ساردنی ، دومین جزیره بزرگ در دریای مدیترانه ، سواحل بسیار طولانی و سواحل ماسه‌ای دارد . طبیعت متنوع است و تمام فعالیت‌های دور را در طول سال فراهم می‌کند : اسب‌سواری ، قایقرانی ، حتی اسکی در زمستان . و این غذاها بسیار عالی هستند .
چرا به آنجا حرکت کنیم ؟
فعالیت‌های مختلف ، طبیعت زیبا ، غذاهای ایتالیایی بزرگ و هرگز به هوای دلپذیر ختم نمی‌شوند .
8. دریاچه Garda ، ایتالیا
این دریاچه که در منطقه alpine واقع شده‌است و توسط یخچال‌ها شکل گرفته‌است و شهرهای محبوب مانند ورونا ، ونیز و میلان را احاطه کرده‌است ، بزرگ‌ترین دریاچه در ایتالیا است . شهره‌ای تاریخی متعدد و روستاهای متعددی در امتداد خط ساحلی پراکنده شده‌اند و بازدیدکنندگان را با رستوران‌های دنج ، مراکز آب‌معدنی ، هتل‌ها و معماری تاریخی تامین می‌کنند . قایقرانی و قایقرانی در میان محبوب‌ترین فعالیت‌های این جا هستند .
چرا به آنجا حرکت کنیم ؟
نیازی به گفتن نیست که زیبایی طبیعی این گوهر alpine و اطرافش بی‌نقص است .
7. جزیره Zakynthos ، یونان
ساحل نمادین نمادین در ساحل شمال غربی این جزیره فوق‌العاده زیبا است . ساحل شنی سفید و آب شفاف آبی با صخره‌های پرشیب از سنگ آهک همراه هستند که ساحل را جدا می‌کنند و آن را به یک عقب‌نشینی نزدیک تبدیل می‌کنند . بهترین راه برای رسیدن به آنجا قایق است .
چرا به آنجا حرکت کنیم ؟
این خلیج هر سال هزاران بازدیدکننده را جذب می‌کند . همچنین می‌تواند از بالای صخره‌ها به آن نزدیک شود . اغلب گردشگران حمام آفتاب گرفتن و شنا کردن در آب بلور را دوست دارند .
6. جزیره Hvar ، کرواسی
این شهر به عنوان یکی از گنجینه‌های تاریخی و فرهنگی دالماسی که در دریای آدریاتیک پراکنده‌است ، شناخته می‌شود . از زمان باستان شناسان ، بندر مهمی برای یونانیان ، رومی‌ها و Byzantines بوده‌است . تاریخچه چند منظوره در بناهای متعدد معماری وجود دارد که نه تنها گردشگران عجیب بلکه دانشمندان ، مورخان و باستان شناسان را جذب می‌کند .
چرا به آنجا حرکت کنیم ؟
احتمالا ً آب آن طور که می‌توانید بگیرید . همچنین بندرگاه و امکانات سفر شما را آسان و راحت می‌کند .
5. Dubrovnik ، کرواسی
علاوه بر این که یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری در مدیترانه است، Dubrovnik نیز برای شهرت تاریخی خود از یونسکو محافظت می‌کند . کاره‌ای زیادی برای انجام این کار وجود دارد : از کاوش در معماری شگفت‌انگیز با یک ماشین کابلی ، دیدن فستیوال‌های تابستانی هیجان‌انگیز ، برای قایقرانی و استراحت در سواحل .
چرا به آنجا حرکت کنیم ؟
از لحاظ تاریخی و فرهنگی ، با سواحل و resorts بزرگ .
4. کاپری ، ایتالیا
جزیره " Tyrrhenian Tyrrhenian " سواحل کوچکی در اطراف ساحل خود دارد . ان‌ها پوشیده از سنگریزه ‌های نرم و نرم هستند . بعضی از قسمت‌های ساحلی صخره‌های زیادی دارند که از آب زلال و زلال بلور بیرون‌زده است . نزدیک شدن به ساحل از تور قایق ، یک فعالیت محبوب در اینجا است .
چرا به آنجا حرکت کنیم ؟
کاپری یک جزیره پر زرق و برق است که به خاطر ویلاهای مجللی ، تپه‌های شیب‌دار و Limoncello معروف است . با وجود این که سبک زندگی پر هزینه در اینجا حفظ شده‌است ، سواحل رایگان بسیاری برای تمام مهمانانی که از این جزیره بازدید می‌کنند وجود دارد .
3. کرس ، فرانسه
این جزایر volatile در منظره دراماتیک منعکس شده‌است . شاهدی بر رویداده‌ای تاریخی گوناگون ، امروز کرس گردشگران را به دلایل متعدد جذب می‌کند : ساحلی زیبا ، مناظر کوهستانی ، آب و هوای ملایم . غذاهای لذیذ خیلی عالی هستند : مقدار زیادی از مواد غذایی و نوشیدنی‌های محلی ، هر gourmet را راضی می‌کند .
چرا به آنجا حرکت کنیم ؟
طبیعت عالی ، معماری تاریخی ، غذاهای عالی در انتظار ملوانان در آنجا هستند !
2. Menorca ، اسپانیا
این جزیره کوچک در دریای مدیترانه اغلب به نام جواهر Balearic نام دارد : این جزیره دارای 120 ساحل شگفت‌انگیز است ! این مکان قطعا ً یکی از هیجان‌انگیزترین نقاط در گروه جزایر Balearic است . کایاک و کایاک سواری علاوه بر شنا کردن در آب شفاف ، دیگر فعالیت‌های عمومی هستند .
چرا به آنجا حرکت کنیم ؟
این جزیره یکی از محبوب‌ترین جزایر در میان ملوانان در اسپانیا است . آب فیروزه‌ای و سواحل دست‌نخورده vacationers شادی را از سراسر جهان جذب می‌کنند .
1. سیدنی ، استرالیا
از آنجا که نشانه‌های زیادی در این بندرگاه و همچنین جزایر وجود دارد ، راه بهتری برای کشف آن وجود ندارد تا رفتن به تور قایق و قایقرانی در اطراف .
چرا به آنجا حرکت کنیم ؟
این یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های توریستی است و می‌تواند در هر زمان از روز قایق پیدا کند .

انتشار: 11 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 26

به "10 موقعیت برای قایقرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 موقعیت برای قایقرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید