آثارِ بخش رقابتی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون داوری شد

به گزارش تور بالی اندونزی، محصولات رسیده به بخش رقابتی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان داوری شد.

آثارِ بخش رقابتی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون داوری شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، هیأت داوران این جشنواره متشکل از محمدعلی رئیس دانا، رضا پورحسین، عادل مقصودپور، فوائد نجم الدین، احسان عسگری و منصور علاف چیان، 232 محصول رسیده به مرحله داوری نهایی را مورد ارزیابی و آنالیز قرار دادند.

دبیر هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی گفت: پس از اعلام فراخوان بخش رقابتی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی تعداد 576 محصولی که در سایت جشنواره بارگذاری شده بود بعد از غربالگری اولیه به 232 مورد منتخب رسید. داوران بخش رقابتی روز چهارشنبه 11 اسفند 1400 این محصولات را برای انتخاب و تقدیر در 13 بخش داوری کردند.

آیدین مهدی زاده تهرانی اضافه کرد: اسباب بازی های ایرانی در بخش های بهترین بسته بندی، بهترین تصویرسازی و گرافیک، بهترین کیفیت فراوری (در شش بخش اسباب بازی های فلزی، پلاستیکی و پلیمری، چوبی، کاغذی و مقوایی، پارچه و ترکیبی) و بهترین اسباب بازی های سازنده ایرانی در پنج دسته فکری، حسی و حرکتی، مهارتی و آموزشی، شبیه سازی دنیای واقعی، سازه ها و جورچین ها از سوی داوران آنالیز شد.

دبیر هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی در خصوص تفاوت های این بخش نسبت به سال گذشته گفت: سال جاری شاهد کیفیت بسیار بالای محصولات در بخش های مختلف رقابتی هستیم و همین مسأله داوری را برای هیأت داوران هفتمین دوره جشنواره سخت نموده است. گفتنی است که فقط محصولات فراوری شده مورد قدردانی قرار خواهد گرفت و کیفیت و تنوع فراوری در اولویت این بخش است.

مهدی زاده تهرانی؛ در ادامه با اشاره به تنوع و کیفیت محصولات رسیده به دبیرخانه جشنواره اضافه کرد: محصولات منتخبی که در بخش نهایی داوری وجود دارند، دارای کیفیتی در سطح بازار های جهانی هستند و حتی فراوریکنندگان، استاندارد های ملی و جهانی را نیز اخذ نموده اند. بعلاوه محصولات شرکت های منتخب علاوه بر کیفیت قابل توجه به تنوع قابل قبولی نیز رسیده اند که این خود نویدی بر ظرفیت صادرات این محصولات به کشور های منطقه و بازار های جهانی است.

وی در ادامه اضافه کرد: حامیان هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی، ستاد توسعه فناوری ها و علوم شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای حمایت از طراحان و فراوریکنندگان، جایزه ویژه ستاد علوم شناختی و جایزه ویژه سازمان حمل و نقل ترافیک را به محصولاتی که با معیار های ترویجی این سازمان ها هم راستا باشد اعطا خواهند کرد.

دبیر جشنواره ملی اسباب بازی در خاتمه اظهار داشت برگزیدگان صنعت اسباب بازی ایران در هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی در 23 اسفند 1400 معرفی و در بخش های مختلف قدردانی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2168

به "آثارِ بخش رقابتی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون داوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آثارِ بخش رقابتی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون داوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید