آماده سفر باشید با تهیه این مدارک ساده برای ویزای کانادا

به گزارش تور بالی اندونزی، سفر به کانادا و دریافت ویزای این کشور برای سفر، آرزویی است که می توان آن را محقق کرد.

آماده سفر باشید با تهیه این مدارک ساده برای ویزای کانادا

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، بنا بر اعلام سام سیر، کانادا یکی از کشورهایی است که ایرانیان زیادی در آروزی سفر به این کشور هستند و می خواهند از کم و کیف دریافت ویزای کانادا آگاه شوند. در ادامه راه های دریافت ویزا کانادا آمده است.

مدارک شخصی جهت اخذ ویزای کانادا

- اصل پاسپورت متقاضی به همراه کلیه پاسپورت های قدیمی

- شناسنامه و کارت ملی

- یک قطعه عکس جدید رنگی با زمینه سفید

- سند ازدواج در صورت همراهی همسر

رضایت نامه محضری برای فرزندانی که با یکی از والدین قصد سفر دارند، الزامی ست. رضایت نامه از سوی کسی باشد که آن ها را همراهی نمی نماید.

مدارک شغلی ویزای کانادا

کارفرمایان: روزنامه رسمی، آگهی تأسیس، آگهی تغییرات و تصمیمات شرکت، آخرین لیست اقتصادیاتی پرداخت شده، لیست بیمه 6 ماه آخر کارمندان، تمکن و پرینت 6 ماه آخر حساب شرکت به لاتین.

کارخانه داران و صاحبان مشاغل آزاد: پروانه بهره برداری، جواز کسب، آخرین لیست اقتصادیاتی پرداخت شده، لیست بیمه 6 ماه آخر کارمندان.

کارمندان: گواهی اشتغال به کار به زبان فارسی روی سربرگ شرکت (با ذکر تاریخ آغاز به کار، عنوان شغلی، درآمد سالیانه، نام مدیر)، فیش حقوقی دو ماه آخر، لیست بیمه 6 ماه آخر، حکم کارگزینی یا قرارداد شرکت.

مهندسان: پروانه نظام مهندسی یا جواز ساخت.

تجار: کارت بازرگانی، گواهی اتاق بازرگانی، آخرین لیست اقتصادیاتی پرداخت شده، لیست پرداخت بیمه.

پزشکان: پروانه دائم طبابت، کارت نظام پزشکی، پروانه مطب، آخرین لیست اقتصادیاتی پرداخت شده، لیست پرداخت بیمه.

بازنشستگان: حکم بازنشستگی و فیش حقوقی دو ماه آخر - حکم افزایش حقوق در صورت وجود ارائه گردد.

برای مشاهده تعرفه قیمت و مدارک روی لینک ویزا کانادا کلیک کنید.

مدارک اقتصادی

ارائه نامه تمکن ممهور به مهر برجسته بانک و گردش حساب 6 ماه آخر هر دو به زبان لاتین الزامی ست.

در صورت داشتن گواهی سپرده بلندمدت، برگ خرید سهام یا اوراق بهادار، سند اتومبیل، سند ملکی و اجاره نامه آن ها را نیز ارائه دهید.

سایر توضیحات

- فرم مشخصات فردی و خانوادگی برای هر متقاضی جداگانه تکمیل و ارائه گردد.

- کلیه مدارک شخصی و شغلی برای ویزای کانادا باید به زبان انگلیسی ترجمه گردد و مهر مترجم کافی است.

- داشتن دو ویزای شینگن که حداقل یکی از آن ها در 5 سال اخیر باشد، الزامی ست.

- در صورت امکان با پاسپورت تمدیدشده اقدام گردد به این دلیل که مدت اعتبار ویزای کانادا در صورت صدور مطابق با اعتبار پاسپورت ارائه شده هست.

- مدت زمان اخذ ویزا کانادا بعد از انگشت نگاری از یک هفته تا پنج ماه هست.

- در صورت داشتن دعوت نامه معتبر آن را ارائه کنید. دعوت نامه باید شامل مشخصات کامل دعوت نماینده و متقاضی، نسبت، دلیل سفر متقاضی، آدرس و تلفن، مدت زمان سفر و هرگونه موارد مرتبط دیگر باشد و بعد از تنظیم به مهر و امضای دفتر ثبت Notary Public برسد.

مدارک فرد دعوت نماینده: کارت شهروندی، پاسپورت کانادایی، گواهی اشتغال به کار، نامه بانک، برگه های اقتصادیاتی، برگه های T4 و T1.

- مدارک شخصی و شغلی متقاضی در مرحله اول و مدارک بانکی در مرحله آخر و زمان اعلام شده از مسافر دریافت می گردد.

- کلیه مدارک بانکی به زبان لاتین از بانک گرفته گردد و دیگر مدارک اقتصادی نیز ترجمه شوند.

شایستگی تان را ثابت کنید

برای دیدار از کانادا، شما احتیاج به دریافت ویزا کانادا دارید که این ویزا کانادا باید با بعضی از الزامات مطابق با دولت کانادا و شهروندی این کشور داشته باشد. این موارد شامل یک سند مسافرتی معتبر، سلامت عمومی شخص، داشتن مدارک لازم که ثابت کند شما در زمانی که باید کانادا را ترک کنید این کار را حتماً انجام خواهید داد، داشتن مقدار کافی از پول و نداشتن سوابق مجرمانه هست.

اندازه کانادا را در نظر بگیرید

کانادا دارای 10 استان و 3 قلمرو است، کانادا دومین کشور بزرگ دنیا است و تنها روسیه از آن بزرگ تر است. زمین به اضافه مناطق آب شیرین در کانادا 9،984،670 کیلومترمربع (3،855،174 مایل مربع) است. در حقیقت، کانادا پنج منطقه زمانی را پوشش می دهد. پایتخت کانادا در غربی ترین منطقه، ویکتوریا، 4،491 کیلومتر (2،791 مایل) از تورنتو و 7،403 کیلومتر (4،601 مایل) از پایتخت شرقی ترین، شهر سنت جان، نیوفاندلند فاصله دارد.

مقصد خود را انتخاب کنید

احتمالاً شما یک نقطه را در ذهن داشته باشید یا شاید می خواهید چندین سفر را در برنامه سفر کانادا انجام دهید. کانادا برای سفرهای ماجراجویانه و طبیعت گردی شناخته شده است، اما طیف وسیعی از نقاط مختلف را با توجه به علاقه مندان ارائه می دهد.

از آنجا که کشوری بسیار بزرگ است، تعداد زیادی از مردم در یک سفر از سراسر کانادا دیدن نمی نمایند. به طور معمول، آن را به تکه های قابل کنترل تر تقسیم می نمایند، مانند منطقه دریایی (نوا اسکوشیا، نیوفاندلند، نیوبرانزویک و جزیره پرنس ادوارد) یا کبک و انتاریو (شهر کبک، مونترال، تورنتو و آبشار نیاگارا) و یا ساحل غربی، دشت های کانادا یا شمال کانادا.

تاریخ سفر به کانادا را مشخص کنید

شاید شما بخواهید به این کشور مسافرت کنید؛ چرا که دریافت ویزای آمریکا بسیار سخت تر از ویزای کانادا هست و هزینه ها در آنجا بسیار بالا هست. قیمت ها، آب وهوا و فعالیت ها و تفریحات بسته به زمانی که به این کشور سفر می کنید، متفاوت است.

مسائل مربوط به پول

کانادا برخلاف همسایه خود در جنوب که از دلار آمریکا استفاده می نماید، از دلار کانادا استفاده می نماید. بعضی از شهرهای مرزی کانادا / آمریکا و شهرهای بزرگ هردوی ارزها را می پذیرند، اما شما باید با پول کانادا، جایی که آن را دریافت کنید، اقتصادیات بر فروش، انعام دادن و بیشتر، آشنا شوید.

تفاوت در قوانین

پیش از ورود به کانادا، مطمئن شوید که قوانین محلی مربوط به محدودیت سرعت، مقررات مربوط به آوردن اسلحه گرم، مایعات الکی و … را بخوانید.

ایرانیانی که از کانادا دیدن می نمایند باید ویزا کانادا خود را قبل از ورود به خاک کانادا دریافت نمایند. ویزای توریستی کانادا توسط دفاتر ویزا کانادا (وابسته به سفارت کانادا) در آنکارا و دبی صادر می گردد. شما می توانید به وسیله مراجعه به سفارت کانادا در امارات یا ترکیه و یا به وسیله آنلاین درخواست خود را به سفارت کانادا بدهید.

زمانی که شما به وسیله آژانس هواپیمایی سام سیر اقدام به درخواست ویزای کانادا می کنید، کارشناسان ما در بخش ویزا کانادا به دقت مدارک شمارا آنالیز می نمایند و برحسب شرایط پرونده مشاوره لازم را به شما می دهند. پس از تکمیل مدارک از سمت شما و فرم های لازم ویزا، درخواست شما طی 3 تا 4 هفته کاری به صورت آنلاین در سایت سفارت ثبت می گردد و نامه انگشت نگاری سفارت در اختیار شما قرار گیرد. برای انگشت نگاری خوشبختانه به دریافت وقت احتیاجی نیست ولی از زمان دریافت نامه انگشت نگاری تا 1 ماه شما فرصت دارید به یکی از دفاتر مربوطه مراجعه کنید، توضیحات لازم، تقویم تعطیلات سفارت و آدرس دفترهای انگشت نگاری توسط همکاران ما به شما اعلام خواهد شد.

بعد از انجام انگشت نگاری از یک هفته تا 104 روز کاری زمان می برد تا سفارت نتیجه پرونده شمارا اعلام کند؛ جواب منفی باشد نامه سفارت که حاوی اشکالات گرفته شده به پرونده است را در اختیار شما قرار می دهیم و اگر هم مثبت باشد به شما اطلاع می دهیم که پاسپورت خود را جهت پیکاپ ویزا کانادا در اختیار ما قرار دهید که حدود 2 هفته تا یک ماه طول بکشد که در این مرحله باز هم شما یک فرصت یک ماهه برای تحویل پاسپورت خود به سفارت خواهید داشت.

اسناد سفری که شما احتیاج دارید

با داشتن مدارک مسافرتی کانادا، تعطیلات خودتان را به بهترین نحو سپری کنید. رد شدن از مرز کانادا برای شهروندان آمریکایی با داشتن پاسپورت آمریکایی و پر کردن یک سری فرم انجام پذیر است. ولی برای شهروندان ایرانی احتیاج به ویزای کانادا دارد.

کانادا، هرچند در مجاورت و همسایگی با ایالات متحده است، کاملاً کشوری متفاوت چه از لحاظ حفاظت مرزی، پول رایج و قوانین است.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 404

به "آماده سفر باشید با تهیه این مدارک ساده برای ویزای کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سفر باشید با تهیه این مدارک ساده برای ویزای کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید