آمار وحشتناک مدیر استارت آپ معروف ایرانی از اندازه مهاجرت نیروهایش در کمتر از یک سال!

به گزارش تور بالی اندونزی، هم میهن نوشت:سال جاری 25 درصد کارمندان ما مهاجرت کردند.یاسمن پریشان؛ مدیر ارشد منابع انسانی دیجی کالا این خبر را اعلام نموده است.

آمار وحشتناک مدیر استارت آپ معروف ایرانی از اندازه مهاجرت نیروهایش در کمتر از یک سال!

یاسمن پریشان در این باره گفته است:سازمان دیجی کالا این روزها با حدود شش هزار نیروی کار و حدود هزاروهفتصد نفر ثابت، خیلی درگیر مسئله مهاجرت است. اگر بنا بر صحبت درباره نقش منابع انسانی در نگهداشت اعضای سازمان ها بود، باید این نکته را بگویم که با خروج هر فرد از سازمان، چیزی معادل 30 درصد بیشتر از هزینه سالانه شان باید صرف جایگزین کردن شان کرد.

در بخش دیگری از این مصاحبه آمده:از ابتدای سال 25 درصد از افراد جداشده از دیجی کالا به دلیل مهاجرت از سازمان رفته اند و استعفا داده اند. همچنان بالاترین نرخ مهاجرت برای تیم تکنولوژی و فناوری ماست، اما چیزی که مرا بسیار غافلگیر کرد، رشد روند مهاجرت در فضاهای دیگر؛ یعنی دیگر فضا به همکاران تکنولوژی محدود نیست و همکاران در حوزه های منابع انسانی، بازاریابی و مارکتینگ به فراخور تجربه شان و حتی شرایط تحصیلی را فراهم می نمایند تا از ایران خارج شوند.

او بعلاوه گفته است:موضوعی که این روزها با توجه به شرایط فعلی مهم است، بالابردن هزینه مهاجرت برای نیروهای کلیدی است و به تعویق انداختن مهاجرت برای آنهایی که در این مملکت می توانند شرایط بهتری داشته باشند..

4141

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 اسفند 1401 بروزرسانی: 8 اسفند 1401 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2357

به "آمار وحشتناک مدیر استارت آپ معروف ایرانی از اندازه مهاجرت نیروهایش در کمتر از یک سال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار وحشتناک مدیر استارت آپ معروف ایرانی از اندازه مهاجرت نیروهایش در کمتر از یک سال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید