آنچه شنبه شب رخ داد به مثابه زنگ خطر بود

به گزارش تور بالی اندونزی، به گزارش خبرنگاران به نقل از النشره، حسان دیاب نخست وزیر لبنان بر اهمیت همزیستی در این کشور تاکید کرد و گفت: هر گونه گزندی که به ثبات لبنان وارد شود همه لبنانی ها بهای آنرا پرداخت خواهند کرد نه گروه یا منطقه ای خاص.

آنچه شنبه شب رخ داد به مثابه زنگ خطر بود

وی اضافه کرد: حمایت از صلح و ثبات داخلی مسئولیتی بر گردن همه گروههای سیاسی است نه فقط دولت و از این رو احدی در هر جایگاهی که باشد، نمی تواند از این مسئولیت شانه خالی کند.

دیاب تاکید کرد: آنچه شنبه گذشته رخ داد به مثابه زنگ خطری بود زیرا ادامه این شرایط سبب خواهد شد که سقف بر روی سر همه لبنانی ها خراب شود.

نخست وزیر لبنان در ادامه گفت: شرایطی که لبنان با آن دست و پنجه نرم می کند، بالاترین میزان وابستگی و مسئولیت ملی را طلب می کند زیرا دامن زدن به فتنه به مثابه خیانت ملی است که وطن دوستان و حامیان مردم باید با آن مقابله کنند و همه طرحهای فتنه را خنثی کنند.

وی گفت: برای عبور از بحرانهای اجتماعی و معیشتی و برداشتن بار از روی دوش لبنانی ها، همبستگی و همدلی نیاز است و نباید از دغدغه های مردم برای به دست آوردن دستاوردهای سیاسی بهره برداری شود.

گفتنی است که لبنان شنبه شب، شب ناآرامی را سپری کرد و برخی از گروههای آشوب طلب با موج سواری بر مطالبات مردمی و با طرح مسائل معیشتی سعی کردند که این کشور را به سمت هرج ومرج بکشانند. برخی گروهها و شخصیت های سیاسی و جمعیت ها که به طور مستقیم با سیاست آمریکا در ارتباط هستند، چنین تحرکاتی را تحت شعار خلع سلاح مقاومت به راه انداخته اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1198

به "آنچه شنبه شب رخ داد به مثابه زنگ خطر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچه شنبه شب رخ داد به مثابه زنگ خطر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید