ارسال پیغام صوتی در دایرکت اینستاگرام امکان پذیر شد

به گزارش تور بالی اندونزی، روز گذشته، اینستاگرام قابلیت پیغام صوتی را معرفی کرد و گفت این قابلیت به زودی برای تمام کاربران این شبکه اجتماعی فعال می گردد. سال ها قبل، فیسبوک این مشخصه را برای دیگر پلتفرم های خود مانند Messenger و واتس اپ ارائه نموده بود و حالا این قابلیت به بخش دایرکت اینستاگرام راه یافته است.

ارسال پیغام صوتی در دایرکت اینستاگرام امکان پذیر شد

کاربران با نگه داشتن آیکون میکروفون به راحتی می توانند پیغام صوتی موردنظر خود را ضبط نمایند و این پیغام برای طرف مقابل ارسال می گردد. پیغام های صوتی به صورت نامحدود در دایرکت طرف مقابل باقی می مانند و حداکثر طول آن ها 1 دقیقه است. اگر هم حین ضبط پیغام می خواهید آن را پاک کنید، کافی است به سمت آیکون سطل زباله سوایپ کنید تا پیغام موردنظر برای طرف مقابل ارسال نگردد.

در ماه های گذشته، اینستاگرام همواره قابلیت های جدیدی را برای بخش دایرکت به ارمغان آورده است. در این زمینه، مهم ترین رقیبت اینستاگرام پلتفرم اسنپ چت است که بخش پیغام رسانی آن هواداران زیادی دارد. این مشخصه بیش از هر چیزی مورد توجه افرادی قرار می گیرد که علاقه زیادی به تایپ کردن ندارند یا می خواهند بهتر و راحت تر احساسات خود را بیان نمایند.

همانطور که گفتیم، اینستاگرام عرضه این قابلیت را از روز گذشته برای اپلیکیشن های iOS و اندروید این پلتفرم شروع نموده و به همین خاطر اگر هنوز آیکون مذکور را مشاهده نمی کنید، با کمی صبر، اینستاگرام شما هم واجد این مشخصه خواهد شد.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 156

به "ارسال پیغام صوتی در دایرکت اینستاگرام امکان پذیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال پیغام صوتی در دایرکت اینستاگرام امکان پذیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید