افزایش دما تا 15 درجه در بعضی نقاط کشور ، سامانه بارشی تازه در راه است

به گزارش تور بالی اندونزی، مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز 19 اردیبهشت سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می گردد و در بخش هایی از غرب، شمال غرب، دامنه ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی، غرب سواحل خزر و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز، سبب رگبار و رعدوبرق می گردد.

افزایش دما تا 15 درجه در بعضی نقاط کشور ، سامانه بارشی تازه در راه است

به گزارش فارس، صادق ضیائیان درباره آخرین شرایط جوی کشور گفت: روز آینده 16 اردیبهشت در بعضی منطقه ها شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار پراکنده داریم، این شرایط جوی روز یکشنبه در بعضی منطقه ها شمال غرب و غرب سواحل خزر همچین ارتفاعات البرز غربی پیش بینی می گردد و روز دوشنبه 18 اردبیهشت در ارتفاعات البرز مرکزی و بعضی منطقه ها شمال شرق کشور، رگبار پراکنده خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز سه شنبه 19 اردیبهشت سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می گردد و در بخش هایی از غرب، شمال غرب، دامنه ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و غرب سواحل خزر و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت خواهیم داشت.

وی گفت: روز یکشنبه 17 اردیبهشت در غرب و شمال غرب کشور وزش نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می گردد، این باد شدید روز دوشنبه در غرب و استان های واقع در دامنه جنوب البرز و روز سه شنبه در غرب، جنوب غرب و بخش هایی از مرکز کشور پیش بینی می گردد که موجب خیزش گرد و خاک می گردد.

ضیائیان گفت: از امروز تا یکشنبه 17 اردیبهشت در استان های ساحلی خزر و بیشتر منطقه ها نیمه غربی کشور دما افزایش می یابد و از فردا تا دوشنبه 18 اردیبهشت در شرق و شمال شرق کشور افزایش دما خواهیم داشت که در شمال شرق و شرق افزایش دما 10 تا 15 درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره شرایط جوی مرکز گفت: آسمان تهران در دو روز آینده صاف گاهی با وزش باد پیش بینی می گردد؛ بیشینه و کمینه دما فردا در مرکز 27 و 15 درجه خواهد بود.

وی ادامه داد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 39 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای یک درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 15 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1402 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2382

به "افزایش دما تا 15 درجه در بعضی نقاط کشور ، سامانه بارشی تازه در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش دما تا 15 درجه در بعضی نقاط کشور ، سامانه بارشی تازه در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید