ایران 2 - کانادا 2، سرنوشت به ست پنجم کشید

به گزارش تور بالی اندونزی، به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی والیبال ایران و کانادا صبح روز یکشنبه دیدار خود را در چارچوب رقابتهای انتخابی المپیک در سالن مترو پولیتن شهر توکیو برگزار کردند که ست چهارم را تیم کشورمان برنده شد تا ست پنجم مشخص کننده برنده این دیدار باشد.

ایران 2 - کانادا 2، سرنوشت به ست پنجم کشید

از سفر با تور ارزان کانادا لذت ببرید.

حساسیت بازی در آغاز ست چهارم کاملا در روند بازی مشهود بود. تیم ایران با سرویس های خوب قائمی 4 بر 2 پیش افتاد اما دو اشتباه متوالی از غفور و غلامی نتیجه را برابر کرد. کانادا در ادامه یک امتیاز پیش افتاد اما این ایران بود که با رجحان 8 بر 7 به وقت نخست استراحت فنی رفت.

دو تیم تا امتیاز 10 برابر بودند تا اینکه قائمی بار دیگر به خط سرویس رفت و رجحان 12 بر 10 تیم کشورمان را رقم زد تا سرمربی کانادا تقاضای تایم اوت کند. در این لحظات بررسی خوب بازیکنان حریف باعث شده بود تا کانادایی ها به راحتی امتیازگیری نکنند. تیم کشورمان وقت دوم استراحت فنی را 16 بر 13 به سود خود ثبت کرد.

در حالی که ایران سه امتیاز رجحان نسبت به حریف داشت دو دفاع خوب از کانادایی ها باعث شد تا فاصله کم گردد و لوزانو تقاضای تایم اوت کند. تیم ایران بار دیگر امتیازگیری کرد و 22 بر 18 پیش افتاد تا نوبت به تایم اوت کانادایی ها برسد. با وجود کوشش حریف این تیم ایران بود که ست چهارم را با حساب 25 بر 21 برنده شد تا کار به ست پنجم بکشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 465

به "ایران 2 - کانادا 2، سرنوشت به ست پنجم کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران 2 - کانادا 2، سرنوشت به ست پنجم کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید