بایدن: از صحبت کردن درباره ترامپ خسته شده ام

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس جمهور آمریکا در جریان یکی از برنامه های شبکه سی ان ان تاکید نمود که از صحبت کردن درباره دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق کشورش خسته شده است.

بایدن: از صحبت کردن درباره ترامپ خسته شده ام

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری هیل، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در واکنش به سوالی درباره تبرئه شدن دونالد ترامپ توسط سنا در جریان دومین محاکمه استیضاحش گفت: در چهار سال گذشته تمامی اخبار درباره ترامپ بودند. می خواهم مطمئن شوم که در چهار سال آینده تمامی اخبار درباره مردم آمریکا باشند. من از صحبت کردن درباره ترامپ خسته شده ام.

بایدن پیشتر از اشاره مستقیم به نامه ترامپ که برایش در کاخ سفید گذاشته بود، اجتناب نموده و در یک جا از این برنامه به نام ترامپ با عنوان مرد قبلی اشاره نمود. بایدن و معاونین ارشدش عموما کوشش نموده اند تا در اظهارت عمومی به نام ترامپ اشاره ننمایند و در عوض به طور کلی به دولت قبلی اشاره می نمایند.

اما بایدن گهگاه از نحوه مدیریت ترامپ در زمینه پاندمی کرونا استفاده نموده تا از لغزش های دولت خود در برنامه ملی واکسیناسیون دفاع کند.

بایدن در این برنامه سی ان ان گفت: من در شرایطی زمام امور را به دست گرفتم که افراد کافی برای انجام واکسن ها وجود ندارد و رهنون های فدرال اندکی درباره چگونگی طبقه بندی افراد برای تزریق واکسن وجود دارد.

در یک جا از این برنامه بایدن به اشتباه گفت زمانی که وی وارد کاخ سفید شد، واکسنی وجود نداشت.

ترامپ از زمان خروج از کاخ سفید به ندرت در ملاء عام دیده شده و از استفاده از رسانه های اجتماعی نیز منع شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1657

به "بایدن: از صحبت کردن درباره ترامپ خسته شده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: از صحبت کردن درباره ترامپ خسته شده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید