با نهایی شدن موافقتنامه لغو ویزا گروهی، رشد چشمگیری در تردد گردشگران را شاهد خواهیم بود

به گزارش تور بالی اندونزی، سفیر ایران در روسیه تاکید نمود: هر چقدر مراودات و رفت و آمد بین شهروندان دو کشور ایران و روسیه افزایش پیدا کند، به همان اندازه مناسبات دو کشور هم عمیق تر خواهد شد.

با نهایی شدن موافقتنامه لغو ویزا گروهی، رشد چشمگیری در تردد گردشگران را شاهد خواهیم بود

ایسنا: علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر به مسکو عصر روز دوشنبه 17 خرداد ماه در ملاقات با جمعی از فعالان گردشگری ایران و روسیه، با اشاره به ظرفیت های گردشگری کشورمان ، جاذبه های گردشگری و تنوع این حوزه در ایران را در جهان بی نظیر اسم کرد.

در این ملاقات کاظم جلالی سفیر کشورمان در فدراسیون روسیه هم با اشاره به روابط محبت آمیز تهران و مسکو اسم داشت : روابط خوب و عزم جدی دو کشور برای توسعه و توسعه هرچه بیشتر روابط، فرصت بزرگی برای شهروندان ایرانی و روسی برای سفر و گردشگری است.

جلالی با بیان اینکه شناخت دو ملت از یکدیگر زمینه ساز توسعه پایدار روابط دو جانبه خواهد شد، ادامه داد: هر چقدر مراودات و رفت و آمد بین شهروندان افزایش پیدا کند، به همان مقدار مناسبات دو کشور هم عمیق تر خواهد شد.

وی به ظرفیت های بزرگ گردشگری در دو کشور اشاره نمود و اضافه نمود: خوشبختانه با نهایی شدن موافقتنامه لغو ویزا گروهی، شاهد رشدی چشمگیر در تردد گردشگران دو کشور خواهیم بود.

در این نشست، نمایندگان تعدادی از شرکت های ایرانی و روسی فعال در بخش گردشگری دو کشور، دیدگاه های خود را درباره موانع و مسائل موجود بر سر راه افزایش تعداد گردشگران بیان کردند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1885

به "با نهایی شدن موافقتنامه لغو ویزا گروهی، رشد چشمگیری در تردد گردشگران را شاهد خواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با نهایی شدن موافقتنامه لغو ویزا گروهی، رشد چشمگیری در تردد گردشگران را شاهد خواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید