برگزاری دومین نمایشگاه آثار منتخب دانشجویان گرافیک در لرستان

به گزارش تور بالی اندونزی، خبرنگاران: مسئول واحد تجسمی حوزه هنری لرستان گفت: واحد تجسمی حوزه هنری با همکاری دانشکده فنی و حرفه ای دختران خرم آباد، دومین نمایشگاه آثار منتخب دانشجویان گرافیک را برگزار می نماید.

برگزاری دومین نمایشگاه آثار منتخب دانشجویان گرافیک در لرستان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات گرفتن اقامت استرالیا از طریق تحصیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

پروین مراحمی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: این نمایشگاه به مناسبت روز دانشجو با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد در نگارخانه شهید بهرام هژبر برپا می گردد.

وی اضافه کرد: 110 اثر از آثار منتخب 60 دانشجوی رشته گرافیک در سه رشته طراحی پوستر، طراحی تقویم و طراحی تحلیلی به نمایش در می آید و این در حالی است که بعلت محدودیت فضای نمایشگاه تعدادی از آثار امکان به نمایش درآمدن پیدا نکردند.

مراحمی بهترین تقدیر از دانشجویان را به نمایش درآمدن آثار آنها دانست و گفت: هدف اصلی این نمایشگاه تحقق راهکارهای آموزشی است که در سطح دانشگاه وجود دارد و بر مبنای آن هر چند سال یکبار خروجی کار دانشجویان برای ترغیب دانشجویان ورودی جدید به نمایش در می آید.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این گونه نمایشگاه ها، نشان دادن آثار قوی و برگزیده، به دانشجویانی است که در حال گذراندن همان واحدها هستند.

مراحمی توضیح داد: هدف دوم از برپایی نمایشگاه آثار منتخب دانشجویان پاسداری از روز دانشجو است که برای دومین بار به صورت مشارکتی برگزار می گردد.

وی گفت: این نمایشگاه از امروز تا پنجشنبه، 21 آذرماه سال جاری برگزار شده و مراجعین می توانند از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر و از ساعت 3 بعد از ظهر تا 6 عصر در نگارخانه شهید بهرام هژبر واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد از نمایشگاه بازدید نمایند.

انتهای خبر، ب

منبع: تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 919

به "برگزاری دومین نمایشگاه آثار منتخب دانشجویان گرافیک در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دومین نمایشگاه آثار منتخب دانشجویان گرافیک در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید