تسهیلات جدید مالیاتی در حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا

به گزارش تور بالی اندونزی، مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان از اعلام تسهیلات جدید مالیاتی در حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا خبر داد.

تسهیلات جدید مالیاتی در حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران لرستان: هادی ملکشاهی افزود: رئیس کل سازمان امور اقتصادیاتی کشور با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور و بر اساس مصوبات شصت و هفتمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا، ضمن صدور بخشنامه ای، احکام اقتصادیاتی در حمایت از مشاغل آسیب دیده را به ادارات کل امور اقتصادیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

در متن این بخشنامه آمده است:

صدور، تجدید و یا تمدید پروانه کسب و کار اشخاص حقیقی و حقوقی، موضوع ماده (186) قانون اقتصادیات های مستقیم تا تاریخ 1400/06/31 نیاز به استعلام و ارایه گواهی پرداخت یا ترتیب پرداخت بدهی اقتصادیاتی قطعی شده، نخواهد داشت.

این بخشنامه می افزاید: صنوف به شدت آسیب دیده از ویروس کرونا که فهرست آنها به تصویب کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا می رسد، از بخشودگی کامل جرایم مربوط به عدم تسلیم اظهارنامه اقتصادیات بر ارزش اضافه نموده اشخاص حقیقی در موعد مقرر قانونی برای دوره های دوم و سوم سال 1399 برخوردار می شوند. همچنین درخصوص صنوف یاد شده، اقساط معوق و سررسید شده اقتصادیات بر عملکرد و اقتصادیات بر ارزش اضافه نموده طی سال 1399 آنان حداکثر تا تاریخ پایان خردادماه امهال می شود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1819

به "تسهیلات جدید مالیاتی در حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات جدید مالیاتی در حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید