تصویر هوش مصنوعی از آینده ایران چگونه است؟

به گزارش تور بالی اندونزی، پیش بینی های هوش مصنوعی برای 50 و 100 سال آینده ایران نتایج متفاوتی نشان می دهد؛ یکی ویران و دیگری آباد! علت آن چیست؟

تصویر هوش مصنوعی از آینده ایران چگونه است؟

این روز ها همه از هوش مصنوعی و کار هایی که از دستش برمی آید حرف می زنند، جالب است بدانید در پیش بینی های هوش مصنوعی برای 50 و 100 سال آینده ایران نتایج متفاوتی نشان می دهد؛ یکی ویران و دیگری آباد! اما چه چیزی باعث تفاوت در نتیجه هوش مصنوعی می گردد؟ یکی از ویژگی های مجذوب نماینده هوش مصنوعی که کاربران آن را امتحان می نمایند سوال از آینده و پیش بینی شکل شهر های بزرگ است. این نتایج علاوه بر تفریح، بحث هایی را هم بین افراد داغ نموده است.

پیش بینی هوش مصنوعی از ایران 50 سال بعد

این تصویر که در فضای مجازی منتشر شده است تهرانِ 50 سال بعد تهران که احتمالا درگیر یک زلزله و خشکسالی خواهد بود را به تصویر می کشد. گفتنی است که این نتایج هوش مصنوعی بیشتر جنبه تفریح دارد و مبتنی بر داده ها است. اما برایمان جالب بود ببینیم چرا نتایجی که از هوش مصنوعی خواسته می گردد فرق دارد.

پیش بینی هوش مصنوعی از ایران 100 سال بعد

یکی دیگر از تصاویری که مورد توجه کاربران قرار گرفته است مربوط به شکل شهر تهران در سال 1502 است. در این تصویر تهران یک شهر پیشرفته و آباد نمایش داده می گردد.

چرا نتایج هوش مصنوعی فرق دارد؟

در اینباره تبیان نوشت: هوش مصنوعی منبع عظیمی از داده های تصویری و متنی است که آن ها را از بستر اینترنت جمع آوری نموده است. هنگام درخواست تصویر الگوریتمی مبتنی بر داده هایی که دارد و برای آن آموزش دیده است را روی پیکسل های تصویر اجرا می نماید؛ در نتیجه یک عکس ابتدایی از توصیفی که به آن داده اید می سازد. پیش بینی تهران در 50 و 100 سال آینده هم بستگی به توصیف ارائه شده و نحوه درخواست از هوش مصنوعی دارد که نتایج متفاوتی را ارائه می نماید. در این حالت تصویر نهایی تغییر می نماید و ممکن است جستجوی هر فرد با فرد دیگر متفاوت باشد.

منبع:تابناک جوان

منبع: فرارو
انتشار: 1 شهریور 1402 بروزرسانی: 1 شهریور 1402 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2425

به "تصویر هوش مصنوعی از آینده ایران چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر هوش مصنوعی از آینده ایران چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید