تعلیق سه ماهه در بروزرسانی واتس اپ

به گزارش تور بالی اندونزی، هفته گذشته یک اعلام همگانی از طرف واتس آپ باعث شوک کاربران شد. این پیغام رسان اعلام نموده بود که از 8 فوریه قابلیت حفظ حریم خصوصی را به روز می نماید و کاربران باید آنان را قبول نمایند، در غیر این صورت دیگر نمی توانند از این پیغام رسان استفاده نمایند.

تعلیق سه ماهه در بروزرسانی واتس اپ

پس از صدور این بیانیه، چندین نفر از افراد شرکت های فناوری از مردم خواستند که وارد سیستم عامل پیغام رسان جدید دیگری شوند.

واتس آپ با مشاهده این هیاهو، اجرای سیاست جدید را از 8 فوریه تا 15 مه یعنی به مدت سه ماه به تأخیر انداخت. واتساپ به صراحت بیان داشت که داده های کاربران رمزگذاری شده و کاملاً ایمن هستند و توسط کسی از جمله خود واتس آپ و فیس بوک قابل مشاهده و دسترسی نیست.

واتس آپ همچنین موارد زیر را به کاربران اطمینان خاطر داد:

1-تماس های برقرار شده به وسیله برنامه در هیچ کجا ردیابی یا ثبت نمی گردد.

2- تماس های اجرا شده به وسیله تماس توسط طرف های غیر مجاز گوش داده نمی شوند.

3-مکان مشترک برای دیگران نیز توسط هیچکس ازجمله WhatsApp یا Facebook قابل مشاهده نیست.

4-همه گروه های WhatsApp خصوصی باقی می مانند.

5- مخاطبین توسط WhatsApp در فیس بوک به اشتراک گذاشته نمی شوند.

6-می توان پیغام ها را تنظیم کرد تا ناپدید شوند.

7- داده های شما مجددا قابل بارگیری است.

واتس آپ همچنین نحوه عملکرد پیغام های تجاری و پیوند آن با فیس بوک را به وضوح تشریح نموده است. از آنجا که بسیاری ازشرکت های تجاری برای برقراری ارتباط با مشتریان خود از واتس اپ استفاده می نمایند، این پیغام رسان با ارئه سرویس میزبانی امن برگرفته ازدامنه فیس بوک، این ارتباط را آسان تر نموده است.

این قابلیت به شرکت ها امکان می دهد تا بتوانند چت های واتساپی با مشتریان خود را مدیریت نمایند، به سوالات آنها پاسخ دهند و همچنین رسیدهای خرید و سایر اطلاعات مهم را ارسال نمایند.

واتس آپ همچنین می تواند به کاربران در شناسایی سازوکار شرکت هایی که از واتس اپ استفاده می نمایند با نمایش تبلیغاتشان در فیس بوک یاری کند. ممکن است فیس بوک از نحوه برخورد شما با این تبلیغات، برای مشتری پیدا کردن استفاده کند.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1582

به "تعلیق سه ماهه در بروزرسانی واتس اپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیق سه ماهه در بروزرسانی واتس اپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید