جزئیات اجرای فرصت مطالعاتی اساتید در صنایع

به گزارش تور بالی اندونزی، مدیر دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم گفت: طرح فرصت مطالعاتی 6 ماهه اساتید در صنایع از ابتدای سال تحصیلی جاری به صورت تشویقی برای اساتید قدیمی و به صورت الزامی برای اساتید جدید اجرایی شده است.

جزئیات اجرای فرصت مطالعاتی اساتید در صنایع

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمد سعید سیف مدیر دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به این سوال که آیا شرایط برای اجرای طرح فرصت مطالعاتی 6 ماهه اعضای هیأت علمی جوان در صنایع فراهم شده است، گفت: این طرح از ابتدای سال تحصیلی امسال اجرایی شده است و برای اساتید قدیمی تر تشویقی و برای اساتید جدید الزامی است.

* هزار ظرفیت در صنایع برای حضور اساتید شناسایی شد

وی ادامه داد: از ابتدای سال برای اجرایی شدن این طرح با سازمان ها وزارتخانه های مختلفی تفاهم نامه امضا کرده ایم که فرصت های موجود را شناسایی و ظرفیت ها را اعلام کنند که خوشبختانه تاکنون در نتیجه تفاهم با 5 وزارتخانه بیش از هزار ظرفیت شناسایی شده است.

سیف توضیح داد: به این معنا که هزار عنوان موضوع و محل برای کار اساتید معین شده است؛ البته از سوی دیگر اساتید هم باید به موضوعات علاقمند باشند و بتوانند به موضوعات بپردازند و جایابی شوند و به صنایع بروند.

* آمار اساتیدی که به فرصت مطالعاتی رفته اند هنوز احصا نشده است

وی در پاسخ به این سوال که چه تعداد عضو هیأت علمی به فرصت مطالعاتی 6 ماهه در صنایع رفته اند، گفت: هنوز آماری در این باره احصا نشده است اما این طرح از ابتدای مهر امسال شروع شده است و تعدادی از اساتید هم در صنایع حضور پیدا کرده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 626

به "جزئیات اجرای فرصت مطالعاتی اساتید در صنایع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات اجرای فرصت مطالعاتی اساتید در صنایع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید