خبرنگاران معاون استاندار یزد مشارکت خیران در تامین جهیزیه جوانان را خواهان شد

به گزارش تور بالی اندونزی، یزد- خبرنگاران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: خیران در کنار طرح های دولت در تامین جهیزیه و گسترش ازدواج آسان و مناسب میان جوانان با مسوولان امر همکاری نمایند.

خبرنگاران معاون استاندار یزد مشارکت خیران در تامین جهیزیه جوانان را خواهان شد

به گزارش خبرنگاران، احمد ترحمی یکشنبه شب در جمع شرکت کنندگان در پویش جهیزیه رضوی مهریز که با رعایت نکات بهداشتی در سالن عظیم این شهر برگزار گردید اضافه نمود: همکاری خیران و کوشش گروه های مردمی و تشکل ها نقش مهمی در بسترسازی ازدواج آسان دارد.

وی با بیان اینکه در این خصوص در استان طی سال های اخیر فعالیت های خوبی از سوی خیران با همکاری مسوولان در گسترش این امر انجام شد، ادامه داد: حضور جدی مردم در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی موجب اقدام های موثر مورد احتیاج جامعه است.

این مسوول با قدردانی از برگزاری پویش جهیزیه رضوی در مهریز با همکاری تشکل ها و خیران و پیگیری آن از سوی مجموعه دولتی و فرمانداری یادآور شد: دولت برای تحقق برنامه های اجتماعی از هیچ کوششی با جلب مشارکت خیران دریغ ندارد.

ترحمی از پیگیری جمع آوری جهیزیه برای یاری به زوج های جوان احتیاجمند مهریز به عنوان یک ضرورت و موضوع مهم به خصوص برای جوانان یاد کرد و گفت: باید اینگونه مشارکت های مردمی با همت و همراهی همگان روز به روز در یزد تقویت گردد.

همچنین فرماندار مهریز در 16 بهمن ماه سال جاری گفته بود: جامعه عاری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی در گرو توجه به امر ازدواج است و برای تحقق آن باید با همکاری خیران و تشکل های شهرستان تسهیل گری و تقویت گردد.

رضا زارع زاده مهریزی در آیین شروع پویش 110 جهیزیه رضوی اضافه نمود: این تعداد جهیزیه برای هر زوج شامل کالای ضروری زندگی با هدف تکریم خانواده های محروم از ولادت حضرت زهرا (س) تا ولادت حضرت علی (ع) تهیه و اهدا می گردد.

وی بیان نمود: برای خرید هر سری جهیزیه بیش از 400 میلیون ریال هزینه شد و یاری تمامی بخش ها و خیران نیکوکار برای ازدواج آسان که جزو ضرورت های جامعه اسلامی است موجب کاهش آسیب های عظیم اجتماعی مانند طلاق، بیکاری و اعتیاد می گردد

همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) در مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مردم و خیران پویش 110 سری جهیزیه رضوی در مهریز شروع شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1662

به "خبرنگاران معاون استاندار یزد مشارکت خیران در تامین جهیزیه جوانان را خواهان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار یزد مشارکت خیران در تامین جهیزیه جوانان را خواهان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید