دی بی اس 770 آلتیمیت ولانته؛ خودرو کمیاب استون مارتین وارد خیابان می گردد

به گزارش تور بالی اندونزی، هنگامی که استون مارتین در ژانویه گذشته از خودروی تازه خود دی بی اس 770 آلتیمیت رونمایی کرد به فراوری مدل کانورتیبل آن نیز اشاره داشت، اما فقط کلاس کوپه را به نمایش گذاشت.

دی بی اس 770 آلتیمیت ولانته؛ خودرو کمیاب استون مارتین وارد خیابان می گردد

به گزارش عصر ایران؛ اکنون تصاویر رسمی دی بی اس 770 کانورتیبل آلتیمیت ولانته روی خط رسانه ها قرار گرفته که با توجه به فراوری آن که محدود به 199 دستگاه خواهد بود، دنیای خودرو با یک محصول کمیاب سر و کار دارد. فراوری مدل کوپه دی بی اس 770 نیز محدود به 300 دستگاه است.

یکی دیگر از ویژگی های مهم استون مارتین دی بی اس 770 به پیشرانه آن مربوط می گردد، زیرا رکورد قدرتمندترین استونی که وارد خیابان شده است را نیز به خود اختصاص خواهد داد.

تپنده 12 سیلندر 5.2 لیتری توربودوقلو استون مارتین برابر با 759 اسب بخار خروجی و 900 نیوتن متر گشتاور دارد. این هیولای انگلیسی از رینگ های آلومینیومی اختصاصی در مقدار 21 اینچی استفاده می نماید. لاستیک های جلو در مقدار 265/35 و عقب 305/30 است که تفاوت اینچ موجود چشم انداز اسپرت بسیار زیبایی را ایجاد می نماید.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، رینگ های دی بی اس طراحی بسیار خاصی دارند که این طراحی نام بزرگان استون مارتین مانند والکیری و تک نمونه ویکتور را همراه خود دارد.

در قسمت های مختلف این خودرو از فیبرکربن برای امضای کار و بهبود زیبایی محصول استفاده شده است. صندلی های اسپرت دی بی اس 770 یکی از شاخص ترین بخش هایی است که به طور سنگین از فیبرکربن بهره برده است.

اولین نمونه های فراوریی از استون مارتین دی بی اس 770 آلتیمیت ولانته طی سه ماهه سوم امسال میلادی تحویل مشتریان می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 25 فروردین 1402 بروزرسانی: 25 فروردین 1402 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2374

به "دی بی اس 770 آلتیمیت ولانته؛ خودرو کمیاب استون مارتین وارد خیابان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی بی اس 770 آلتیمیت ولانته؛ خودرو کمیاب استون مارتین وارد خیابان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید