ساعت هوشمند و ارزان ریلمی

به گزارش تور بالی اندونزی، شرکت ریلمی، اخیرا از نام Dizo برای ارائه محصولات خود استفاده نموده است. در حال حاضر این شرکت طیف گسترده ای از دستگاه ها، همانند ساعت هوشمند، سشوار، و حتی ماشین ریش تراش را با این نام تجاری عرضه می نماید.

ساعت هوشمند و ارزان ریلمی

به گزارش خبرنگاران، اخیرا ریملی در حال فراوری یک ساعت هوشمند ارزان می باشد. افشاگر معروف هندی، Mukul Sharma اخیرا اعلام نموده که Realme DIZO Watch R بزودی در هند عرضه خواهد شد. این افشاگر بعلاوه تصویر جعبه این ساعت هوشمند را نیز در شبکه های اجتماعی منتشر نموده است. طبق تصویر منتشر شده احتمالا این ساعت هوشمند یک ساعت دایره ای شکل بوده و احتمالا در رنگ های رزگلد و برنزی ارائه خواهد شد. ماکول شرما، بعلاوه اعلام نموده که این ساعت هوشمند به صفحه نمایش 1.3 اینچی مجهز است.

در مورد جزئیات دیگر مانند مشخصات، ظرفیت باتری، یا تاریخ عرضه این محصول اطلاعاتی منتشر نشده است، طبق اطلاعاتی که قبلا منتشر شده، Realme DIZO Watch R در ژانویه 2022 همراه با DIZO Watch2 Special Sports Edition عرضه خواهد شد. اینطور به نظر می رسد که Realme DIZO Watch R در مقایسه با برادران گران قیمت خود، Realme DIZO Watch 2 و DIZO Watch 2 Pro، یک ساعت هوشمند ارزان خواهد بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 2137

به "ساعت هوشمند و ارزان ریلمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند و ارزان ریلمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید