سامسونگ بزرگ ترین صفحه نمایش LED جهان به اندازه 14 متر را در سینمای پکن چین نصب کرد

به گزارش تور بالی اندونزی، امروزه صفحه نمایش های بزرگی برای نصب در سینماها عرضه می گردد که دیگر احتیاج به پروژکتورهای فیلم سنتی را از بین می برند. این صفحه نمایش ها هر روز بزرگ تر و پیشرفته تر می شوند.

سامسونگ بزرگ ترین صفحه نمایش LED جهان به اندازه 14 متر را در سینمای پکن چین نصب کرد

با تور چین ارزان سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

همواره سامسونگ و ال جی در صنعت نمایشگرها با هم رقبت بسیار سختی دارند ولی در بخش نمایشگرهای بزرگ دیواری و سینمایی هر شرکتی حضور ندارد.

اخیرا، سامسونگ یک نمایشگر سینمایی LED به اندازه حدودا 14 متر (46.2 فوتی) را در یکی از محبوب ترین سالن های سینما و تئاتر چین نصب کرد.

این نمایشگر روشنایی بسیار بیشتر از پروژکتورها دارد و یک جایگزین بسیار خوب برای صفحه های سینمایی قدیمی است.

سامسونگ نمایشگر Onyx Cinema LED در اندازه 33.6 فوت را سال 2017 فراوری کرد و پیروز شد به چندین سینمای کوچک عرضه کند اما هنوز نتوانسته بود نیازهای سینماهای بزرگ تر را تامین کند.

صفحه نمایشی برای جایگزینی با پرده های بزرگ سینمایی

نمایشگر 14 متری جدید این شرکت تقریبا سطحی دو برابر مدل پایه دارد و برای نصب در سینماهای بزرگ مناسب است. سینماهای قدیمی شهرها می توانند از این نمایشگر به راحتی استفاده نمایند و دیگر محدودیتی در استفاده از نمایشگرهای دیجیتالی نخواهند داشت.

این صفحه نمایش فقط در رزولوشن 4K عرضه شده و از قابلیت های نمایش سه بعدی با گواهی نامه DCI سود می برد. این ویژگی ها باعث شدند تماشای فیلم های با کیفیت بدون مسئله ای برای تماشاگران میسر گردد.

نمایشگر سینمایی سامسونگ از تصاویر HDR پشتیبانی می نماید و روشنایی تصویبر بسیار بالایی به دست می دهد. روشنایی این صفحه نمایش کمی بیشتر از 6 برابر روشنایی یک پروژکتور معمولی است اما از تمام ویژگی ها و مزایای یک نمایشگر LED سود می برد.

صفحه نمایش Onyx Cinema سامسونگ می تواند تصاویر تیره را با عمق کافی و تصاویر روشن را با دامنه های طیف رنگی بسیار مناسبی نمایش دهد تا هر تماشاگری از رنگ ها و تصاویر لذت ببرد.

این صفحه نمایش در بزرگ ترین سینمای شهر پکن چین نصب شده است. سینمایی که جزو 5 سینمای برتر جهان از نظر فروش بلیط است.

اگرچه سامسونگ پیروز شده اولین پرده سینمایی دیجیتالی 14 متری را در این سینما نصب کند ولی چندین سینمای دیگر در شهرهای لس آنجلس، کالیفرنیا و سوییس از نمایشگرهای Onyx این شرکت با اندازه های کوچک تر سود می برند.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 447

به "سامسونگ بزرگ ترین صفحه نمایش LED جهان به اندازه 14 متر را در سینمای پکن چین نصب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ بزرگ ترین صفحه نمایش LED جهان به اندازه 14 متر را در سینمای پکن چین نصب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید