سان: گل طارمی نامزد جایزه پوشکاش و یادآور گل رونالدو و بیل است

به گزارش تور بالی اندونزی، سایت سان انگلیس به صورت ویژه از گل ستاره ایرانی تیم پورتو به چلسی تمجید کرد و او را در کنار کریستیانو رونالدو و گرث بیل قرار داد.

سان: گل طارمی نامزد جایزه پوشکاش و یادآور گل رونالدو و بیل است

به گزارش خبرنگاران، سایت سان انگلیس با انتشار گل زیبای مهدی طارمی به چلسی نوشت: طارمی ضربه ای تماشایی به سمت دروازه چلسی زد که نامزدجایزه پوشکاش (بهترین گل سال) است.

پورتو برای جبران شکست بازی رفت به جادو احتیاج داشت و زمانی که همه داشتند از تماشای این درام دیرهنگام منصرف می شدند، ستاره ایرانی همه را مبهوت خود کرد. زمانی که ساعت دقیقه 93 را نشان می داد و یک دقیقه زمان مانده بود، نانو سانتری امیدوارکننده برای جبران اختلاف با چلسی به روی دروازه این تیم ارسال کرد که طارمی بدون ترس، ضربه ای قدرتمند و غیرقابل مهار به توپ زد.

او که به اولین ایرانی گلزن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شده، با پرواز توپ توانست چابکی خود را نشان دهد و گلی زد که یادآور گل های به یادماندنی مسابقات، از جمله گل های رونالدو و گرت بیل به یوونتوس و لیورپول بود.

سرمربی چلسی هم در اظهار نظری عجیب، این گل را شانسی دانست و گفت: به جز ضربه شانسی در دقیقه پایانی، موقعیتی به حریف ندادیم.

با این حال راب گرین، دروازه بان پیشین چلسی و تیم ملی انگلیس که کارشناس رادیو BBC بود، درباره این گل گفت: این یکی از بهترین گل های لیگ قهرمانان است. آنها این همه سانتر کردند و چه گل آکروباتیکی! چقدر شیرین است که توپ همانطور که می خواهید، به گوشه بالایی دروازه می رود. چلسی خیلی خوب دفاع کرد و این گل تقریباً از هیچ به دست آمد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1733

به "سان: گل طارمی نامزد جایزه پوشکاش و یادآور گل رونالدو و بیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سان: گل طارمی نامزد جایزه پوشکاش و یادآور گل رونالدو و بیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید