سبقت جویی شاهزاده ها در چاپلوسی برای بن سلمان

به گزارش تور بالی اندونزی، همزمان با انتشار اخبار بازداشت برادر شاه سعودی و ولی عهد سابق این کشور، بعضی از شاهزاده ها در فضای مجازی آغاز به تملق و تمجید از محمد بن سلمان نموده اند.

سبقت جویی شاهزاده ها در چاپلوسی برای بن سلمان

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ از بهترین و مجربترین تیم تبلیغاتی کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ حرفه ای و ارائه تیزرهای تبلیغاتی را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ساعاتی پس از انتشار بازداشت احمد بن عبدالعزیز برادر شاه سعودی و محمد بن نایف، ولی عهد سابق عربستان، کاربران شبکه های اجتماعی سعودی و چندین شاهزاده آغاز به تعریف و تمجید از بن سلمان نموده اند.

از این رو از صبح امروز هشتگ کلنا محمد بن سلمان (همه ما محمد بن سلمان هستیم) در توئیتر در سطح گسترده ای بازنشر شده است.

بعضی از شاهزادگان نیز با درج این هشتگ، به تمجید و ابراز ارادت و فرمانبرداری از محمد بن سلمان پرداخته اند. سطام بن خالد آل سعودی و عبدالعزیز بن متعب هر کدام به طور جداگانه یک قطعه شعر معروف در مدح بن سلمان را توئیت کردند.

عبدالله بن سلطان آل سعود دیگر شاهزاده سعودی نیز در صفحه شخصی خود نوشت: با هر کسی که با آن ها (منظور محمد بن سلمان است) در صلح باشد در صلحیم و با هر کسی که با آن ها در دشمنی باشد، دشمنی می کنیم.

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال بامداد شنبه (هفدهم اسفند) گزارش داد که مقامات سعودی شاهزاده احمد بن عبدالعزیز برادر شاه سعودی و محمد بن نایف، ولی عهد سابق را بازداشت نموده اند و اتهام آن ها خیانت گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 972

به "سبقت جویی شاهزاده ها در چاپلوسی برای بن سلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبقت جویی شاهزاده ها در چاپلوسی برای بن سلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید