سرویس دهی رایگان متروی تهران در روز 22 بهمن ماه 99

به گزارش تور بالی اندونزی، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از رایگان بودن خدمات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به شهروندان در روز 22 بهمن خبر داد.

سرویس دهی رایگان متروی تهران در روز 22 بهمن ماه 99

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، فرنوش نوبخت با اشاره به برگزار نشدن مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در پایتخت افزود: مراسم 22 بهمن ماه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، با شرایط خاص و به صورت موتوری و خودرویی برگزار می شود. با توجه به تمهیدات اجرا شده برای تسهیل تردد شهروندان و شرکت کنندگان در این برنامه از ابتدای صبح روز 22 بهمن ماه تا انتها مراسم ایستگاه های خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه رایگان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه در این روز خدمات رسانی در خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه افزایش می یابد شرح داد: طبق روال سنوات گذشته و به منظور حفظ نظم و امنیت در روز 22 بهمن در میدان آزادی، ایستگاه متروی میدان آزادی واقع در خط چهار مترو از ابتدای صبح تا انتها مراسم تعطیل و مسافرگیری انجام نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: baliro.ir شناسه مطلب: 1617

به "سرویس دهی رایگان متروی تهران در روز 22 بهمن ماه 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس دهی رایگان متروی تهران در روز 22 بهمن ماه 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید